عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۴
حجت الاسلام بی آزار تهرانی
حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: دشمن دریافته است که ضربه را باید از روحانیت وارد کند؛ و در هر فتنه ای که از انقلاب تا به حالا داشتیم همین قصه تکرار شده است یعنی یک شخص روحانی ایفای نقش کرده است.
عقیق:حجت الاسلام مرتضی بی آزار تهرانی کارشناس رسانه ملی در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند: باید پیام نهضت، عالم گیر شود، گفت: امروزه مشاهده می کنیم که هرجا رگه ای از ولایت باشد توفیق است مانند سوریه و عراق و هرجایی که ولایت و مسیرش نباشد، مهم ترین انقلاب ها را مصادره می کنند مانند مصر، تونس و ....

وی افزود: دشمنان را نباید دست کم گرفت همچنان که امام فرمودند آنها در کفرشان با هم متحدند و دقیق نگاه می کنند. خطیب این مجلس با طرح این سؤالات که، این چه نهضت و چه استقامتی است در انقلاب، که مردم عزیزانشان را تقدیم می کنند، خاطرنشان کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب، اعتراف دشمن به ثبات انقلاب است. وی با بیان اینکه، پدر شهدای جاویدنیا چهار فرزندش را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، تصریح کرد: نهضت امام (ره) بسیار عجیب است لذا باید مجدداً بازنگری شود.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام تا الآن، 13 کودتا برای براندازی نظام صورت گرفت که یکی از آنها هم به نتیجه نرسید، گفت: دشمن در این 13 کودتا قصد داشت سفره انقلاب را برچیند ولی این اتفاق نیفتاد و این نهضت، پر فروغ تر،  مستقیم تر و عزتمند تر حرکت خود را انجام می دهد.

وی افزود: فرانسیس فوکویاما در سال 59 گفت که توفیق نهضت ایران ریشه در پایگاه شیعه آن است و دارای دو بال شهادت سرخ حسینی و انتظار امیدبخش مهدوی و همچنین دارای بعد سومی به نام ولایت فقیه است.

سخنران این حسینیه تصریح کرد: دشمن به این باور رسیده است چون پرچم دار نهضت از روحانیت بود و روحانیت در دل مردم جای دارد، تنها راهی که می توانیم به آن ضربه بزنیم، از طریق روحانیت است.

وی با بیان اینکه دشمن راه مبارزه با انقلاب را به درستی تشخیص داده خاطرنشان کرد: بزرگان می دانند هر زمانی این نهضت با فتنه های سنگین، مواجه شده یک شخصی که آرم پیامبر (روحانیت) را برتن دارد، نقش داشته است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه یک طرف این قیچی که می خواهد به ریشۀ این نهضت صدمه بزند ثقفی ها هستند و طرف دیگرش، داعشی ها هستند اظهار داشت: داعش  یعنی دلار آمریکا علیه شیعه؛ هرچند جنایت هایشان را به اسم اسلام و پیامبر (ص) انجام میدهند.

وی ادامه داد: دشمن دریافته است که ضربه را باید از روحانیت وارد کند؛ و در هر فتنه ای که از انقلاب تا به حالا داشتیم همین قصه تکرار شده است یعنی یک شخصی هم لباس من ایفای نقش کرده است. خطیب این مجلس با اشاره به اینکه خدا کند ما نیز مانند دشمن متوجه باشیم اظهار داشت: برژینسکی از تحلیگران ارشد وزارتخارجه آمریکا میگوید: اگر هویت شیعۀ ناب را می خواهید ببینید در نهضت و انقلاب اسلامی ایران است؛ این انقلاب به سان پرنده ای است که در افق اعلایی پرواز می کند که هر چه بخواهیم، در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام دهیم تا لطمه بخورد امکان ندارد.

وی ادامه داد: برژینسکی اعتقاد دارد: یک بال این پرنده، بال سرخ شهادت طلبی عاشورایی است و ملتی که اقتدارش و افتخارش به شهادت کربلایی گره بخورد شکست ناپذیر و روئین تن می شود.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با تأکید بر حفظ ماهیت انقلابی هیئات گفت: دشمن فتنه ها را از این جلسات به وجود می آورند لذا خیلی باید دقت کرد. وی تصریح کرد: این جلسات هفتگی را ساده نگیرید چرا که همین نفس حضورتان سیلی در صورت وهابیت و فرقه هاست.

خطیب این مجلس با اشاره به اینکه همین پایگاه های حسینی غوغا می کند اظهار  داشت: این امید که روزی خون خواه امام حسین (ع) خواهد آمد غوغایی می کند و دشمن این معارف را تشخیص داده و برای آنها برنامه ریزی کرده است.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین