عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
به همت مسلمانان فرانسوی؛
مسلمانان فرانسه با راه‎اندازی یک کمپین فرهنگی و معرفی خدماتی که پیروان اسلام به جامعه فرانسه ارائه کرده‎اند قصد دارند با موج جدید اسلام‎هراسی که پس از حمله تروریستی به دفتر مجله شارلی ابدو به راه افتاده مقابله کنند.
عقیق:مسلمانان فرانسه با راه‎اندازی یک کمپین فرهنگی و معرفی خدماتی که پیروان اسلام به جامعه فرانسه ارائه کرده‎اند قصد دارند با موج جدید اسلام‎هراسی که پس از حمله تروریستی به دفتر مجله شارلی ابدو به راه افتاده مقابله کنند.
 
این کمپین که JeSuisNous نام دارد با تلاش دارد تا با معرفی خدمات شهروندان مسلمان فرانسه در زمینه های فرهنگی، هنری و غیره زمینه فروکش کردن موج بدبینی نسبت به مسلمانان را در فرانسه ایجاد کند.
 
کمپین فرهنگی JeSuisNous علاوه بر ایجاد یک صفحه اختصاصی در فیسبوک که بیش از 2 هزار نفر از کاربران اینترنتی تاکنون آن را لایک کرده اند از یکی از کانال های ماهانه سایت یوتیوب نیز برای معرفی فعالیت های مسلمانان فرانسه استفاده می کند.
 
سازمان دهندگان کمپین فرهنگی JeSuisNous اعلام کرده اند که این کمپین علاوه بر معرفی چهره حقیقی اسلام در فرانسه تلاش می کند تا مشکلاتی را که مسلمانان این کشور با آنها دست به گریبان هستند را نیز بازگو کند.
 
حسنی معاتی، یکی از سازمان دهندگان کمپین فرهنگی مسلمانان فرانسه در این ارتباط می گوید: ما فعالیت های مسلمانان و همچنین زندگی واقعی آنان را از طریق این کمپین به نمایش می گذاریم.
 
وی افزود: امیدواریم که کمپین فرهنگی مسلمانان فرانسه بدبینی نسبت به مسلمانان را در میان مردم و به ویژه تصمیم گیرندگان سیاسی و اقتصادی این کشور برطرف کند.
 
گفتنی است، دیده بان ملی مبارزه با اسلام هراسی در فرانسه اعلام کرده است که پس از حمله تروریستی به دفتر مرکزی مجله شارلی ابدو در پاریس بیش از یک صد حمله اسلام هراسانه به پلیس گزارش شده است.

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین