عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
به‌‌مناسبت فرارسيدن يوم‌الله 22 بهمن؛
انقلاب اسلامی ایران پس از طی راهی پرحادثه و پر فراز و نشیب، طی 35 سال توانست هدف اساسی مردم را در نفی استبداد و خودکامگی، تحقق بخشد. ثمره این مقاومت، ایجاد موج بیداری اسلامی است.
عقیق:ملت غیور، ولایتمدار و عدالت‌خواه ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین(علیهم السلام) لبیک گفته و با نثار جان در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) برپاداشت. ملتِ ولایت‏پذیرِ ایران در انقلاب شکوهمند خود، کلام جاودانه وحی را عینیت بخشیدکه إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم.

انقلاب اسلامی ایران پس از طی راهی پرحادثه و پر فراز و نشیب، طی 35 سال توانست هدف اساسی مردم را در نفی استبداد و خودکامگی، تحقق بخشد. ثمره این مقاومت، ایجاد موج بیداری اسلامی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای زیر سلطه استعمار خارجی و استبداد داخلی بوده مي داند.

ملت شریف ایران اسلامی آنچه در هفته‌های اخیر در فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام رخ داد نمایش مفتضحی از اسلام ستیزی به منظور اسلام هراسی است. حادثه ای که در دفتر شارلی روی داد به دست همان تروریستهایی رخ داده است که با حمایت آمریکا، اروپا و کشورهای مزدور آن در منطقه به وجود آمده اند.آنها این اهانت ها را تحت عنوان آزادی بیان روا می دارند در حالی که سخن درباره هولوکاست را ممنوع دا نسته و اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را جایز می دانند. شوراي هيئات مذهبي كشور  نفرت و انزجار خود را از این اقدام ننگین به صراحت اعلام نموده و از همه اعتراضات مسلمانان جهان در محکومیت رفتار دولت فرانسه حمایت می نمايد.

ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران با مقاومت و پایداری فعل خواستن را به توانستن تبدیل ساخته و دشمن را به پای میز مذاکره کشانده است دشمني كه علي رغم کارشکنی ها بخصوص درتوسعه تحريمهاي ظالمانه و همكاري با بعضي از كشور هاي مرتجع و وابسته منطقه در پايين آوردن قيمت نفت و مطرح نمودن ادعاهای مضحکانه همیشگی مترصد آنند كه عرصه را بر ملت هميشه سر افراز ايران اسلامي تنگ نمايند. به فضل الهي اين حربه آنها هم منجر به شكست خواهد شد امروز نور انقلاب ما در جهان فراگیر شده و ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه و  با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و امید و الگویی برای همه مظلومین و مستضعفان جهان گردیده است و فریاد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، حق طلبی و حقیقت‌جویی مردم جهان بیش از پیش، مردم بصیر و متفکر را به نزدیک بودن وعده‌های بزرگ الهی، پیروزی حق بر باطل، پیشوایی صالحین جهان و ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) امیدوار کرده است.                                                                                                                                          

در پايان شوراي هيئات مذهبي و کانون مداحان و شعرای آیینی كشور با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف، به خصوص شیعیان مظلوم بحرین، در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم و ضمن تبريک يوم الله 22 بهمن، از عموم مردم بزرگوار ايران به ويژه هيئات مذهبي مداحان عزيز و افراد تأثيرگذار در جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي دعوت مي نمايد که با حضور گسترده خود در راهپيمايي اين روز بزرگ، پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی به نمايش گذارند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین