عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
نرم افزار ˈبیان الوحیˈ، جدیدترین اثر آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ، جمعه شب در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
عقیق: نرم افزار ˈبیان الوحیˈ، جدیدترین اثر آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ، جمعه شب در آیین اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
 
کارشناس ارشد نرم افزارهای اسلامی در این آیین گفت: تفسیر ˈبیان الوحیˈ، نخستین تفسیر گویای قرآن کریم است که بعد از 30 سال تلاش محققان از بیانات آیت الله جوادی آملی گردآوری شده است.

حجت الاسلام محمد روح اللهی افزود: 48 محقق و پژوهشگر با صرف 26 هزار ساعت و 12 مهندس فنی برای طراحی و تولید این نرم افزار تلاش کرده اند.

وی با بیان اینکه نرم افزار ˈبیان الوحیˈ برای سه گروه از مخاطبان طراحی شده است، گفت: محققان و پژوهشگران علاقه مند، عموم مردم و روشندلان که علاقه بسیاری برای استفاده از تفسیر قرآن داشتند، مخاطبان این نرم افزار هستند.

وی درختواره موضوعی تفسیر، نمایه زنی، حاشیه نگاری و امکان استفاده در دستگاه های سی دی و رایانه را از امکانات نرم افزار برشمرد.

روح اللهی افزود: این نرم فزار بدون احتیاج به صفحه کلید و موس و تنها با استفاده از اعداد یک تا 9 قابل استفاده برای روشندلان است تا از این طریق به شماره سوره و آیه موردنظر دست یابند.

چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم سوم الی ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار ‌شد.


منبع: خبرگزاری ایرنا
کد خبرنگار 211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین