عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با انتشار بیانیه‌ای، از ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
عقیق: بیانیه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی به شرح زیر است:
«دهه فجر دهه افتخار آفرینی ملت شریف ایران در برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی است. روزها و ساعت‌ها و لحظه‌های دهه فجر، هر یک خاطرات ارزشمندی را به یادم آورد و عزت ملتی را فریاد می‌زند که با عزم استوار خود، رژیم منحوس پهلوی که همانا دست نشانده استکبار جهانی بود، به شکست وادار کرد و با رهنمودهای امام عظیم الشأن انقلاب اسلام و اهدای هزاران شهید، پس از قرن‌ها اسلام را حاکم ساخت و استقلال و آزادی را برای خود به ارمغان آورد.
اکنون پس از گذشت سی و شش سال از عمر پر برکت انقلاب، جای آن دارد که سر سپاس بر آستان کبریایی حضرت پروردگار بساییم و ضمن قدردانی این هدیه ارزشمند خداوند، به خدمات و برکات انقلاب بیندیشیم.
رونق کم نظیر محافل انس با قرآن و عترت - به ویژه در میان جوانان - تعالی ارزش‌های فرهنگی و برگزاری مراسم معنوی همچون اعتکاف و شب‌های قدر، توسعه و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و انتشار آن در جهان اسلام، دستیابی به مهم‌ترین اکتشافات علمی و به ویژه در عرصه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، کسب مدال‌های قهرمانی در عرصه‌های ورزشی و المپیادهای علمی، رونق تولید داخلی و کم شدن وابستگی به واردات، تلاش زائد الوصف جوانان در قالب گروه‌های جهادی همه و همه بخشی از خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی است.
این همه در حالی صورت می گرفت که قدرت‌های استکباری با تحمیل هشت سال جنگ بر ملت ایران و سپس تهاجم فرهنگی و فتنه انگیزی‌های گسترده و بعد از آن تحریم‌های اقتصادی، تلاش می‌کردند تا رشد و پیشرفت همه جانبه ملت ایران را متوقف سازند. اما چنین نشد و آفتاب انقلاب فروزان‌تر از گذشته آفاق را در نوردیده است و راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر حضور ملت ایران در صحنه و عهد ناگسستنی مردم با آرمان‌های انقلاب و راه امام و شهدا و پیروی از اصل ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را نشان خواهد داد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عموم ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت می‌نماید که ان‌شاءالله موجب خشنودی حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا و نا امیدی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.»


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین