عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
آیت‌الله جوادی‌آملی:
يكي از مراجع عظام تقليد قم به ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران اشاره كرد و بيان داشت: شركت در ۲۲ بهمن يك عبادت است و بايد وضو بگيريم و در راهپيمايي شركت كنيم.
عقیق:آيت‌الله عبدالله جوادي‌آملي در درس تفسير قرآن كريم خود در مسجد اعظم با تاكيد بر حفظ خون شهدا گفت: اين امر بسيار مهمي است كه بر گردن ما بوده و بايد در رعايت و گسترش آن تلاش كنيم.

وي گفت: خداوند هيچ نيازي به ياوري ما ندارد، بلكه اين وظيفه ماست كه حرمت خون شهدا را نگه داشته و در گسترش فرهنگ ايثار تلاش داشته باشيم.

اين مرجع تقليد بيان داشت: كس ديگري است كه امنيت منطقه و كشور را حفظ كرده و خواهد كرد اما اين وظيفه ماست كه عرض ارادت و ادب خود را به دين داشته باشيم.

آيت‌الله جوادي‌آملي به ايام الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران اشاره كرد و بيان داشت: شركت در 22 بهمن يك عبادت است و بايد وضو بگيريم و در راهپيمايي شركت كنيم.

وي عنوان داشت: در همين امر و با اين افكار و ديدگاه‌ها بود كه انقلاب پيروز شد و با همين شعارها بود كه شاه رفت و انقلاب اسلامي شكل گرفت.

اين مرجع تقليد با اشاره به فعاليت‌هاي دشمن بعد از پيروزي انقلاب گفت: آنها بعد از پيروزي انقلاب نتوانستند در برابر انديشه‌هاي انقلاب ايستادگي كنند و به همين منظور همواره دم از گزينه‌هاي روي ميز مي‌زنند و اين همان حرفي است كه فرعون مي‌زد.

آیت‌الله جوادی‌آملی عنوان داشت: بايد در اين راهپيمايي با درود بر امام و شهدا و گراميداشت ياد شهدا شركت كنيم و با وضو شركت داشته باشيم.

وي با بيان اينكه تفكر غربي‌ها اومانيسم است گفت: اگر چه الفاظ آنها عوض شده اما هنوز همان رويه را دنبال مي‌كنند و مي‌خواهند با قلدرگري كار را پيش ببرند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین