عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
تحت عنوان ديوان مسكين
این اثر فوق العاده ارزشمند حاصل 50 سال تتبع عرفانی و ادبی استاد فرزانه و عالم ربانی علامه انصاریان می باشد و با مقدمه و تصحیح شاعران نامی کشور آماده چاپ گردید و به میمنت ماه مبارک رمضان توسط انتشارات دارالعرفان منتشر گردید.

مدیر دارالمعارف شیعی خبرداد: دیوان مسکین اثر گرانقدر و ارزشمند آیت الله استاد حسین انصاریان(با تخلص مسکین) شامل 304 عنوان غزلیات معنوی و عرفانی ، 82عنوان مثنوی در زمینه حکمت، معرفت، عرفان،اخلاق، عبادت و 115 عنوان  مناجات عرفانی به انضمام ترجمه منظوم مناجات خمسه عشر امام زین العابدین و یک هزار بیت شعر تحت عنوان چشمه سار عشق در مدح حضرت سید الشهداء (ع) و یکصد عنوان شعر در مدح اهل بیت (ع) بیش از 500 عنوان دو بیتی  عارفانه را شامل می شود که در 1400 صفحه در قطع وزیری و جلد سلفن به دو شکل رنگی و سیاه و سفید در دهه آخر ماه مبارک رمضان 91 به چاپ رسید .

 آیت پیمان افزود: این اثر فوق العاده ارزشمند حاصل 50 سال تتبع عرفانی و ادبی استاد فرزانه و عالم ربانی علامه انصاریان می باشد و با مقدمه و تصحیح شاعران نامی کشور آماده چاپ گردید و به میمنت ماه مبارک رمضان توسط انتشارات دارالعرفان منتشر گردید.

 این مجموعه فاخر یکی از گنجینه های شعر آیینی شیعه خواهد بود که امید است مورد استقبال جامعه قرار گیرد.

 آیت پیمان در این زمینه اضافه کرد که سالها تلاش داشتیم تا استاد انصاریان راضی به انتشار این دیوان گردند و با اصرار فراوان دوستان و شاعران اهل بیت (ع) پس از کسب رضایت استاد افتخار نشر این اثر معنوی و فاخر را به موسسه دارالمعارف شیعی وگذار نمودند، و بابت این عنایت ویژه به محضر آن عالم ربانی کمال قدردانی و سپاسگزاری را خواهیم داشت.

 علاقه مندان به تهیه این دیوان می توانند به مسجد امیر و حسینیه همدانیها و حسینیه هدایت تهران و موسسه دارالمعارف شیعی در قم مراجعه یا تماس حاصل نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین