عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه‎المصطفی(ص) این مرکز را خادم قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد.
عقیق:حجت‎الاسلام والمسلمین رضا شاکری چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) گفت: معاونت فرهنگی و تربیتی المصطفی(ص) همیشه در خدمت قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.
وی افزود: وجود و فعالیت 400 دارالقرآن کریم و موسسه قرآنی در داخل و خارج کشور، فعالیت و اداره 60 پایگاه و سایت قرآنی و انتشار 18 مجله قرآنی از جمله فعالیت‎های قرآنی این معاونت است.
معاون جامعه المصطفی(ص) بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت‎های قرآنی تفاهم‎نامه‎های بسیاری با موسسات داخل و خارج امضا شده است؛ از جمله برنامه‌های قرآنی ما می‎توان به حضور در شوراهای قرآنی کشور از جمله شرکت در کمسیون‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اشاره کرد.
وی گفت: تربیت حفاظ قرآن ونهج‎البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله تربیت 3256 حافظ قرآن، 128 حافظ نهج‎البلاغه و 63 حافظ صحیفه سجادیه از جمله این برنامه‎ها بوده است.
وی اظهار کرد: المصطفی (ص) در کنار طلاب و فضلا به تربیت و تعلیم خانواده‎ها و فرزندان و همسران طلاب نیز می‌پردازد که بخش عظیمی از این فعالیت‎ها در این حوزه بوده است.
معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی(ص) اظهار کرد: بیستمین جشنواره قرآنی تاج افتخاری برای این جامعه قرآنی و اهل بیتی(ع) است که در این دو دهه گذشته هر سال یک جشنواره قرآنی را در کنار اهل بیت(ع) برگزار کرده‎ایم.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین