عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
در این آگهی تصویری از سوختن برج‌های مرکز تجارت جهانی در کنار آیه‌ای از قرآن به چشم می‌خورد. افرادی که از این تبلیغات احساس نگرانی می‌کردند، برچسب‌های هشداری بر این تبلیغات چسباندند که روی آنها نوشته شده: این جنگی تبلیغاتی است و هدف آن شما هستید.
عقیق: جدیدترین تبلیغات ضد اسلامی در نیویورک اعتراض مسلمانان را به همراه داشته است. عده ای از اهالی نیویورک در پاسخ به تبلیغاتِ قرآن هراسانۀ جدید در متروی نیویورک برچسبهایی را به این تبلیغات چسباندند. اگرچه جدیدترین نمونه از تبلیغات ضداسلامی پاملا گلر در ایستگاه‌های متروی شهر نیویورک نصب شد، ولی سریعاً مانند مجموعه تبلیغات قبلی مورد اعتراض قرار گرفت و برچسب‌هایی بر آن چسبانده شد.

در همین رابطه گزارش شد: وقتی فعالین در چسباندن این برچسب‌ها به این تبلیغات در بالای سکوی مترو با مشکل مواجه شدند، زن قدبلندی که منتظر قطار بود، برچسب را برایشان چسباند. با اینکه فعالین به وی گفتند که این اقدام آن‌ها عملی غیرقانونی به شمار می‌رود، این زن توجهی نکرد و به دلیل این که از دیدن این تبلیغ توهین‌آمیز ناراحت شده بود، به کار خود ادامه داد.
برچسبی که به تبلیغات ضداسلامی در ایستگاه متروی خیابان پنجاهم در منهتن نیویورک چسبانده شده و روی آن این نوشته به چشم می‌خورد: "این جنگی تبلیغاتی است و شما هدف آن هستید."
 اقلیت‌های مسلمان در ایالات متحده نه تنها هرروزه تحقیرهای نژادپرستانه را تجربه می‌کنند؛ بلکه هدف تفتیش‌های غیرقانونی و گسترده دولت این کشور قرار گرفته و آشکارا به طور غیرقانونی از سوی دادگاه‌ها و زندان‌های آمریکا تحت پیگیرد واقع شده و دستگیر و زندانی می‌شوند. این مجموعه تبلیغات جدید نیز در راستای تسهیل و پشتیبانی از خشونت علیه مسلمانان در ایالات متحده و خارج از آن عمل خواهد کرد.
نتیجه واکنش دولت ایالات متحده در یازده سال گذشته به رویدادی که در این تبلیغات به تصویر کشیده شده - علاوه بر کشته شدن ده‌ها هزار نفر از آمریکایی‌ها - قربانی شدن و معلولیت صدها هزار نفر از مردم افغانستان، عراق، پاکستان، یمن و دیگر سرزمین‌هابوده و این درحالی است که ایالات متحده، مردم ایران را نیز به جنگ تهدید می‌کند و در حال حاضر از طریق ابزاری چون تحمیل تحریم‌های کمرشکن، عملاً با آنها وارد جنگ شده است.
منبع:شیعه نیوز
کدخبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین