عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۳
سخنران حرم عباسي:
سخنراني حرم حضرت ابوالفضل با اشاره به اين‌كه توجه به نماز اول وقت و خدمت به خلق الله دو اصل مهم در جلب رضايت الهي محسوب مي‌شود.
عقیق:حجت الاسلام سيدرضا مدرسي، سخنران حرم حضرت ابوالفضل(ع) شب گذشته در جمع زايران ايراني عتبات عاليات اظهار داشت: خداوند متعال در ۴۰ جاي قرآن از رستگاري سخن گفته است.
وي خاطرنشان كرد: عوامل مختلفي در رسيدن انسان به سعادت دنيوي و اخروي مؤثر هستند كه اگر در اين مسائل دقت نظر نداشته باشيم، عاقبت بخيري نصيب ما نخواهد شد، براي اين منظور بايد سبك زندگي خود را مطابق سيره ائمه اطهار قرار دهيم.
حجت الاسلام مدرسي، زيربناي رسيدن به سعادت را تربيت در دوران كودكي دانست و گفت: اگر محيط خانواده ديني و مطابق با ارزش‌ها نباشد، فرزندان دين‌مدار نخواهيم داشت.
سخنراني حرم حضرت ابوالفضل با اشاره به اين‌كه توجه به نماز اول وقت و خدمت به خلق الله دو اصل مهم در جلب رضايت الهي محسوب مي‌شود، افزود: بايستي از هر فرصتي براي جلب نظر الهي و تقرب به درگاه حضرت حق بهره جست.
وي حضور در اماكن متبركه عتبات عاليات را فرصتي ارزشمند و مغتنم براي درك فضايل و حقيقت عبوديت و بندگي عنوان كرد و افزود: نبايد فرصت حضور در كربلاي معلي و ديگر اماكن زيارتي كشور عراق را با بازارگردي‌هاي بيهوده تلف كرد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین