عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
مداحی حاج سعید حدادیان و حاج احمد نیکبختیان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع)
یکی از دیگر سفارش ها این است که قرآن را زیاد تلاوت کنید. امام سفارش فرمودند زیاد بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید. صلوات فرستادن حداقل ده حسنه دارد.

گزارش تصویری


عقیق: مراسم جشن روز میلاد امام یازدهم با سخنرانی والمسلمین حجت الاسلام حائری زاده و مداحی حاج سعید حدادیان ، حاج احمد نیکبختیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام حائری زاده را بخوانید؛

_ در صدر اسلام جاهلیت بود و الان هم جاهلیت مدرن و نوین وجود دارد. در صدر اسلام به پیامبر مهربانی ها جسارت و اهانت می کردند و آنچه که لیاقت خودشان بود را به رسول مهربانی و کسی که در کل اولین و آخرین کسی به مقام پیامبر اکرم وجود نداشته و ندارد و نخواهد داشت، نسبت می دادند.دشمنان فهمیدند که بیشترین ضربه را از وجود ذی جود پیامبر مهربانی خورده اند.

_ ما حدیثی به نام حدیث اُبَی داریم که مختصات کل چهارده معصوم را از پیامبر و لسان بقیه ائمه ذکر کرده اند.

_ در روایتی از امیرالمؤمنین که ایشان از لسان پیامبر فرمودند که هر کسی که دوست دارد خدا را ملاقات کند در صورتی که در زمره فائزین و گروه رستگاران قرار گرفته باشد، واجب است بر او به هر میزانی که می تواند ادب و ولایتش را به ساحت امام حسن عسگری ثابت قدم تر کند.

_ خداوند امام عسکری را یک نوری در بلاد قرار داده است و خلیفه خدا در زمین هستند و امام عسکری شخصیتی است که این شخصیت به امت اسلام عزت می دهد.

_ امام به ما دستوراتی دادند. این که خداوند را زیاد یاد کنید. با ذکر و یاد خدا خود و خانواده را بیمه کنید. واقعاً اگر کسی سهم غربت خود را از اهل بیت بگیرد کار مهمی می کند. امام فرمودند که زیاد یاد مردن کنید. یاد مردن ترمز آدم ها می باشد. یاد مردن توجه انسان را زیاد می کند.یکی از دیگر سفارش ها این است که قرآن را زیاد تلاوت کنید. امام سفارش فرمودند زیاد بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید. صلوات فرستادن حداقل ده حسنه دارد.

_ امام عسکری چند حرکت انجام دادند. از طریق انتساب وکلایی در کوفه، نیشابور، بغداد و خیلی از کشورها به صورتی که شبکه ارتباطی بین شیعیان برقرار شود. امام از جمعیت شیعه حمایت و پشتیبانی کردند.

_ تمام دنیای کفر جمع شدند که پیامبرو آل پیامبر را بزنند. پیامبر را غربی ها می زنند و آل پیامبر را وهابی ها می زنند. اما نمی توانند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین