عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
حضرت آیت الله علوی گرگانی: با این که حق الهی را اداء نمی کنیم، ولی خداوند نعماتش را بر ما ارزانی می دارد.
عقیق: حضرت آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از کم توجهی به مسائل دینی، گفتند: با این که حق الهی را اداء نمی کنیم، ولی خداوند نعماتش را بر ما ارزانی می دارد.
 استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، در دیدار مدیران سازمان نظام وظیفه عمومی، مهندسی و آمادگی و پشتیبانی ناجا با اشاره به این که ادای حق الهی از وظایف اصلی بندگان است، گفتند: خدای متعال از ناسپاسی های بندگان گله و شکایت می کنند، اما با این حال نسبت به بندگان رئوف و مهربان هستند.

ایشان با انتقاد از کم توجهی به مسائل دینی، ادامه دادند: با این که حق الهی را اداء نمی کنیم، ولی خداوند نعماتش را بر ما ارزانی می دارد.

معظم له، یادآوری نعمت ها را از بزرگترین وظایف مردم دانسته و افزودند: یکی از نعمت هایی که شکرآن بر همه واجب می باشد، نعمت ولایت است .

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که افتخار ما این است که خدای متعال نعمت ولایت را به ما عطا کرده است، تصریح کردند: در مقام ولایت امام زمان(عج) همین بس که امام صادق(ع) فرمودند " کاش در زمان فرزندم مهدی زنده بودم و او را درک می کردم" .

معظم له یادآور شدند: امام خمینی (ره) با اندیشه های ناب برگرفته از معارف غنی اهل بیت(ع)، دنیا را به تکاپو واداشت و با پیروزی انقلاب اسلامی حیات دوباره ای نه تنها به مکتب تشیع، بلکه به اسلام بخشید.

ایشان در پایان با بیان این که مقام معظم رهبری و مراجع عظام نایبان ولی عصر (عج) هستند، تاکید کردند: امروز باید با تمام توان از ولایت و انقلاب اسلامی و خون شهداء دفاع کنیم.

منبع:خبرگزاری حوزه
کدخبرنگار:211005


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین