عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۴
سخنران حرم مطهر امام حسين (ع):
سخنران حرم مطهر امام حسين (ع) با بيان اين كه محبت رمز نجات انسان است، اظهار داشت: محبت اهل بيت (ع) نزديكترين راه رسيدن به خداست.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمين «مجتبي صادقي» با اشاره به اين كه اهل بيت(ع) همگي كريم و و مهربان هستند، گفت: امام حسين(ع) همه شيعيان و محبين اميرالمومنين علي(ع) را دوست دارد و براي آنها دعا مي‌كند.
وي با بيان اين كه شيعه اميرالمومنين علي (ع) بايد مراقب فريب‌هاي دنيا باشد، افزود: ما بايد مراقب ظواهر دنيا باشيم تا ما را فريب ندهد و به گناه نكشاند.
صادقي در قسمتي ديگر از سخنان خود با اشاره به داستان پيوستن حضرت ظهير به امام حسين (ع) و شهادت ايشان، اظهار داشت: نقش همسر ظهير براي پيوستن وي به امام حسين (ع) بسيار ارزشمند است و اين موضوع مي‌تواند براي زنان شيعه الگوي خوبي باشد.
وي حضور عاشقان حسيني در كربلاي معلي را فرصتي بي نظير دانست كه احتمال تكرار آن كم است از اين رو به زايران حسيني توصيه كرد كه با كسب معرفت الهي در اين سفر معنوي دست پر به موطن خود باز گردند.
سخنران حرم مطهر امام حسين (ع) دعا را وسيله ارتباطي انسان با خدا دانست و بيان داشت: در اين مكان مطهر دعا براي پدران و مادران و گذشتگان كه آرزوي زيارت حرم مطهر امام حسين (ع) را داشتند ولي دستشان از اين دنيا كوتاه شده و بدون زيارت امام حسين (ع) اين دنيا را ترك كردند، فراموش نشود.
پس از ايراد سخنان حجت الاسلام صادقي يكي از مداحان اهل بيت (ع) به مرثيه سرايي در خصوص شهادت امام حسين (ع) و خاندان مطهرش پرداخت.



منبع:حج
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین