عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
به میمنت سالروز میلاد مبارک حضرت محمد(ص) شبکه رادیویی تهران چهارشنبه تا جمعه از ساعت 16 با ویژه برنامه «نقش خاتم» این ایام را گرامی می‌دارد.

عقیق: به میمنت سالروز میلاد مبارک حضرت محمد(ص) شبکه رادیویی تهران چهارشنبه تا جمعه از ساعت 16 با ویژه برنامه «نقش خاتم» این ایام را گرامی می‌دارد.

رضا ساکی، سردبیر و تهیه کننده ویژه برنامه ولادت حضرت رسول اکرم(ص) از پخش برنامه نقش خاتم خبر داد و افزود: به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام شبکه رادیویی تهران به صورت زنده، چهارشنبه تا جمعه از ساعت 16 تا 18 با ویژه برنامه نقش خاتم میلاد پیامبر(ص) را جشن می‌گیرد و در فضایی شاد و مفرح به تولد تا بعثت، از بعثت تا هجرت پیامبر اکرم(ص) می‌پردازد.

وی در ادامه با تاکید بر اهداف برنامه که روشنگری ارزش‌ها و تعلیمات مکتب متعالی اسلام در بین عموم مردم است، خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر پخش مولودی‌خوانی، موسیقی، نمایش و مسابقه به بررسی ابعاد شخصیتی و سیره پیامبر(ص)، اهمیت هجرت و نخستین اقدامات، رسالت، استقامت پیامبر(ص) و وحدت مسلمین با حضور کارشناسان مذهبی پرداخته می‌شود.

ساکی یادآور شد: از دیگر بخش‌های ولادت حضرت رسول اکرم(ص) نقل احادیث و روایات مختلف از میلاد مسعود نبی مکرم و تواشیح در مدح پیامبر(ص) و پخش سرود و آیات مرتبط با زندگانی آن حضرت است.


منبع: خبرگزاری تسنیم

کد خبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین