عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
مسجد مقدس جمکران این هفته با برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" و حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی میزبان زائران این مکان مقدس است.
عقیق:براساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، مراسم این هفته از ساعت 19 روز سه شنبه با قرائت قرآن آغاز و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" با حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی برگزار می‌ شود. پس از آن و از ساعت 20 احکام شرعی بیان می شود.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مؤمنی آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 20:45 نیز دعای توسل توسط آقای مهدی مبینی پور قرائت می شود.

مراسم قرائت زیارت عاشورا نیز از این هفته به صورت مستمر در ساعت 7:15 روز پنجشنبه در شبستان مراسم برگزار می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام واضحی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط ایشان قرائت می شود.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم قرائت دعای ندبه جمعه و از ساعت 6:45 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 7 حجت الاسلام حسینی اراکی سخنرانی می کند و در ساعت 7:30 صبح آقای حمید شاه میرزایی دعای ندبه را قرائت می کند.

شایان ذکر است،‌ دعای سمات این هفته نیز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود و در ساعت 16:15 دعای شریف سمات قرائت می شود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین