عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶
بیانیه اتحادیه تشکل‌های قرآنی در پی توهین به پیامبر اعظم(ص)
در پی انتشار مجدد تصاویر توهین آمیز به پیامبر اعظم(ص) اتحادیه تشکل‌های قرآنی توهین به مقدسات همه ادیان الهی را محکوم و ضمن دعوت از آزادی‌خواهان جهان خواستار اقدامی مناسب برای جلوگیری از تکرار این بی‌احترامی به ادیان الهی شد.
عقیق: در پی توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) و انتشار تصاویر توهین‌آمیز به نبی مکرم اسلام(ص) اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

حوادث اخیر فرانسه؛ دسیسه غرب برای هتک حرمت اسلام

«وَما اَرْسَلْناک اِلّا رَحْمَةً لِلعالَمینَ»

حوادث مشکوک و بحث برانگیز اخیر کشور فرانسه که یکی از مهم‌ترین کانون‌های حمایت از تشکیل و قدرت یافتن گروهک تروریستی داعش بوده است و در پی آن توهین مکرر نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه و آله) خبر از توطئه‌ای جدید در معادلات سیاسی اجتماعی غرب علیه دین رحمت و مهربانی (اسلام) می‌دهد.

در شرایطی که امریکا و غرب به بهانه دموکراسی و آزادی بستر مناسبی را برای جنایات و فجایع سوریه، عراق، لبنان، بحرین، یمن، لیبی، میانمار و دیگر نقاط دنیا فراهم نموده است تا در این فضای ملتهب مقاصد شوم سیاسی و اقتصادی خود را دنبال نمای، وقوع این رویدادها قطعاً نشان از دسیسه‌ای جدید برای هدایت افکار عمومی جهان در جهت نیل به اهداف شوم خود دارد.

گروهی به نام اسلام بر شیپور اسلام‌هراسی می‌دمند

چطور می‌شود گروهی که به نام اسلام با حمایت همه جانبه و عجیب کشورهای غربی و عربی و برخی دولت‌های مغرض و ساده‌لوح منطقه تشکیل می‌گردد در اقدامی مشکوک و قابل تأمل دست به عملیات تروریستی علیه اربابان خود می‌زند و بستر مناسب را برای دمیدن بر شیپور اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات مسلمانان فراهم می‌نماید و این اقدامات در مقابل چشم سرویس‌های اطلاعاتی غرب رخ می‌دهد.

از همه مضحک‌تر اینکه در راهپیمایی محکومیت آن حادثه تروریستی، مزدورانی که دست آنان به خون هزاران زن و کودک بی‌پناه آغشته است ترکیب مضحکی از مخالفین تروریست را شکل می‌دهند و وقیحانه دم از حمایت از انسان می‌زنند؛ حال آنکه در همان لحظه خون صدها و هزاران انسان بی‌گناه به جرم اینکه طعمه مقاصد سیاسی این جنایتکاران بالفطره شده‌اند، در اقصی نقاط دنیا بر زمین جاری می‌شود.

برای جلوگیری از تکرار توهین به مقدسات اقدامی عملی صورت گیرد

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از مؤسسات، فعالان و دلسوزان قرآنی، توهین به مقدسات همه ادیان الهی به ویژه ساحت نورانی پیام‌آور مهر و محبت، حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه و آله) را شدیداً محکوم نموده و ضمن دعوت از همه آزادی‌خواهان و آزادگان جهان به جلوگیری از این اقدامات شنیع و ضدانسانی، از مسئولان و متولیان امور تقاضا دارد تا با اقدامی عملی از بسترهای موجود، برای جلوگیری از تکرار این اعمال که موجب خدشه‌دار شدن احساسات جامعه بیش از دو میلیاردی مسلمانان می‌شود، اقدامی شایسته انجام دهند.

شایان ذکر است، با توجه به این اقدام ناپسند، کمپین من عاشق محمد(ص) هستم نیز شکل گرفته و افراد مختلف در حال پیوستن به این کمپین و حمایت از آن هستند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین