عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: اعزام دانشگاهيان به سرزمين وحي از ۴ فروردين ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۳ ارديبهشت ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت. اعزام اساتيد به عمره از ۴ فروردين ماه آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت.
عقیق: محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: اعزام دانشگاهيان به سرزمين وحي از ۴ فروردين ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۳ ارديبهشت ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.
وي تصريح كرد: اعزام اساتيد به عمره از ۴ فروردين ماه آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت. متاهلين نيز از ۱۰ تا ۲۹ فروردين ماه اعزام خواهند شد و سپس پسران مجرد از ۳۰ فروردين لغايت ۲۳ ارديبشهت ماه راهي سرزمين وحي خواهند شد.
زارع گفت: تاريخ دقيق اعزام و كاروان بندي در استان‌ها تا نيمه بهمن و در تهران تا اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد و زمان اعزام و ايستگاه پروازي به هيچ وجه قابل تغيير نخواهد بود.
وي افزود: قيمت نهايي اعزام به عمره هنوز از سازمان حج و زيارت اعلام نشده، اما بر اساس طول مدت زمان پرواز به عربستان از ايستگاه‌هاي پروازي قابل افزايش يا كاهش خواهد بود.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره گفت: دانشجويان تا اول بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تكميل موجودي خود اقدام كنند و بعد از تكميل موجودي نيازي به ثبت شماره جديد در سايت يا مسدود كردن موجودي نيست.
زارع در خصوص اعطاي وام به عمره گزاران هم گفت: طبق بخشنامه ستاد با بانك تجارت زائرين تا اول تيرماه سال ۹۴ مي‌توانند درخواست وام دهند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین