عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: امسال تاكنون ۲۳۰۰ وبلاگ به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است.
عقیق:حجت‎الاسلام محمد كریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: امسال تاكنون ۲۳۰۰ وبلاگ در سایت www.chb-namaz.ir ثبت نام شده است كه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نوبت اول درحد مطلوب است.

وی با بیان اینكه مهلت ثبت نام تا پانزدهم اسفندماه تمدید شده است، درخواست مكرر دانش آموزان و دانشجویان را علت تمدید زمان ثبت نام دانست و گفت: از ۱۶اسفندماه آثار ارسالی توسط هیات داوران به مدت یك ماه مورد بررسی قرار می‎گیرد و آثار برگزیده انتخاب می‎شوند.

كریمی اظهار كرد: امسال نیز مانند سال گذشته كمیته علمی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است اما به علت اینكه سال گذشته در حوزه داوری اختلاف سلیقه وجود داشت امسال با هماهنگی این كمیته علمی، گروه تبیان داوری مسابقه را عهده‎دار است.

دبیر چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‎نویسی نماز گفت: وبلاگ‎های برگزیده سال‏های گذشته نیز می‏توانند در این دوره شركت كنند به شرطی كه حداقل ۵۰ درصد اثر تغیر یابد.

كریمی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی جامعه، تصریح كرد: می‌طلبد اصحابه رسانه و مطبوعات با كمیته‌های مربوطه بویژه در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی فرهنگی، تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینكه مخاطبان اصلی این مسابقه جوانان هستند افزود: هیچ تفاوتی بین ثبت نام عمومی و دانشجویی وجود ندارد و این دو نوع ثبت نام در راستای برنامه‎ریزی جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی لحاظ شده است.

به گفته وی، در مسابقه وبلاگ نویسی سال گذشته ۴۵۰۰ به مرحله داوری رسیدند كه از بین آن ۱۱۰ اثر برگزیده انتخاب شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین