عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
آيت الله «محمد مهدي آصفي» نماينده مقام معظم رهبري در عراق، خدمت به زائر علوي و حسيني را توفيق بزرگي براي كارگزاران بعثه‌ و حج دانست.
عقیق:  آيت الله «محمدمهدي آصفي» نماينده مقام معظم رهبري در عراق، خدمت به زائر علوي و حسيني را توفيق بزرگي براي كارگزاران بعثه‌ و حج دانست.
در ديدار حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با آيت الله آصفي، وي بر اجراي هرچه بهتر و بيشتر برنامه‌هاي فرهنگي و معنوي براي زائران حسيني و علوي از سوي بعثه مقام معظم رهبري در عراق تاكيد كرد.
در اين ديدار مسايل فرهنگي زائران علوي و حسيني و بازسازي عتبات عاليات به ويژه صحن حضرت زهرا (س) مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
نجفي روحاني نيز در اين ديدار با ارايه گزارشي از برنامه‌هاي بعثه مقام معظم رهبري براي زايران علوي و حسيني بر برنامه ريزي بهتر براي زائران فرهيخته و نسل جوان تاكيد كرد.
وي سفر زائران ايراني به عتبات عاليات را فرصت بزرگي براي آشنايي هرچه بهتر زائران با زندگي علوي و حسيني دانست.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق همچنين بر لزوم هماهنگي هرچه بيشتر و بهتر همه نهادهايي كه در خصوص زائران علوي و حسيني نقش دارند، بيان داشت: هرجا انسجام، وحدت و همدلي بيشتر باشد موفقيت، خير و بركت و الطاف الهي نيز بيشتر خواهد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین