عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
در آيين توديع و معارفه مدير كل صدا و سيماي مركز قم، نشان خادمي حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها به محمدي نيا، مدير كل سابق صدا و سيماي مركز قم اهدا شد.
عقیق: به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آيت الله سعيدي، در اين مراسم که در صدا و سيماي مركز قم برگزار شد، گفت: در زيارت نامه بانوي كرامت در محضر خداوند از اين بانو درخواست مي‌كنيم كه معرفت آنها شامل حال ما شود و اين مقامي كه در آن قرار داريم، از ما گرفته نشود.
وي با بيان اين كه منظور از اين بخش از زيارت نامه حضرت فاطمه معصومه(س)، ترك نكردم اين مكان مقدس نيست، افزود: ما از خدا مي‌خواهيم كه معرفت نسبت به اهل بيت(ع) را از ما نگيرد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: مسئوليت هايي كه ما در نظام اسلامي داريم نيز با توجه به جايگاه و اهميت آن، رسالت الهي است كه بايد بخواهيم انجام وظيفه ما در اين نظام مقدس از ما گرفته نشود، حال ممكن است سنگرهاي خدمت تغيير نمايد.
آيت الله سعيدي تصريح نمود: خدا بر ما منت گذاشت و نظام اسلامي را در كشور ما، به بركت خون شهيدان و رهبري امام خميني (ره) برقرار نمود و مسئوليتي را براي انجام وظيفه بر عهده ما گذاشت.
وي در ادامه با تأكيد بر اين كه ما در قم مسئولان خوبي داريم، ادامه داد: بعد از انقلاب، تمام مسئولان نظام كه بر سر كار مي‌آمدند، نگاه خاصي به شهر مقدس قم داشتند؛ بحمدالله اين نعمت تا امروز نيز ادامه داشته و از خدا مي‌خواهيم مسئولان در اين شهر بهترين خدمت‌ها را داشته باشند.
خاطرنشان مي‌شود، در ادامه اين مراسم، نشان خادمي حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، توسط آيت الله سعيدي، توليت آستان مقدس به آقاي محمدي نيا اهدا شد.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین