عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برنامه های حرم مطهر را از 20 الی 26 دی ماه جاری تشریح کرد.
عقیق:حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب  با بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: حجج اسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی، محمدی و شاکری به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.

وی ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز عشا، حجج الاسلام والمسلمین واضحی، اویسی، حسینی اراکی، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و قائمی سخنرانی می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به قرائت دعای توسل سه شنبه شب، 23 دی ماه، بعد از نماز عشا توسط هیئت جانبازان استان قم  گفت: زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه، 25 دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد قرائت می شود.

وی ادامه داد: دعای کمیل در حرم مطهر، پنجشنبه، بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج ابوالفضل بختیاری قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی و مداحی حاج ابوالفضل بختیاری برگزار می گردد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  خاطرنشان کرد: آیین نیایش صبحگاهی در حرم بانوی کرامه در هفته جاری، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام والمسلمین جوادی و بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجج اسلام والمسلمین حسین زاده، آمره، رضوی مهر و حجازی برگزار می شود.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین