عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
آیت الله وحید خراسانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بسیار محترم هستند، گفت: با گره گشایی از کار دلشکستگان می‌توان به مقامات عالی معنوی دست یافت.
عقیق:آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی روز پنج شنبه در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بسیار محترم هستند و گره گشایی از کار دلشکستگان ارزشی بی‌اندازه دارد و شما با این خدمت رسانی می‌توانید به مقامات عالی معنوی دست یابید.

وی با تأکید بر خلوص نیت و دقت در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: رسیدگی به امور دنیوی و دینی این عزیزان تحکیم عقاید و تهذیب اخلاق و تعلیم احکام به این عزیزان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: هر مسئله‌ای که ایشان فرا بگیرند و به هر درجه معرفت دست یابند این اجر بسیاری برای خود فرد و شما دارد چرا که ارزش هدایت یک انسان، اجر احیای تمام نفوس بشری را در بر دارد و لذا برنامه ریزی در این خصوص را پیگیری کنید.

وی اضافه کرد: قرآن بهار دلهاست، قرائت هر روزه قرآن برای جانبازان و بازماندگان شهدا را از هم اکنون آغاز کنید چرا که دل‌ها با قرآن زنده می‌شود واجرای این طرح برای سه میلیون جمعیت ایثارگر از اهمیت برخوردار است .

آیت الله وحید خراسانی افزود: با این قرائت‌ها هر روز خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک هدیه به امام زمان(عج) می‌دهند و آنوقت شب قدر که تقدیرات به امضای ایشان می‌رسد، این اجر بسیاری برای شما به همراه دارد. خداوند شما را در این مسیر خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران موفق بدارد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین