عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶
مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید اهل سنت تایباد گفت: وحدت ما نباید در یک روز یا یک هفته خلاصه شود. نباید به گونه‌ای باشیم که در این هفته حرف از وحدت بزنیم و بعد در طول سال یکدیگر را تخریب و به مقدسات یکدیگر توهین کنیم.
عقیق: مولوی عبدالباری صالحی گفت: خداوند در کلام پاک خود می‌فرماید: ای مومنین به ریسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید. ریسمان الهی چیزی جز قرآن و اهل بیت و سنت پیامبر(ص) نیست، بنابراین اگر ما مسلمانان بیاییم به مشترکات خود تکیه بدهیم و مشترکات خود را در کنار هم قرار دهیم و آنها را تقویت کنیم مطمئنا دشمنان اسلام نخواهند توانست در سرزمین ایران اسلامی و در بین امت اسلامی تفرقه و دوگانگی بوجود بیاورند.
مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید افزود: غربی‌ها نه به فکر شیعه و اهل سنت هستند نه به فکر اسلام، آنها دشمن واقعی اسلام، قرآن، شیعه و سنی هستند، آنها می‌خواهند تا منافع خودشان را تامین کنند آنها می‌خواهند تا آنچه که مدنظر آنهاست در کشور ما و در بین مسلمانان پیاده کنند.
وی ادامه داد: اختلافی که فتنه‌گران پیر انگلیس در کشورها و بلاد اسلامی پیاده کردند تفرقه هست و آنها از این تفرقه بیشترین سود و استفاده را می‌برند، مسلمانان را می‌کشند و از امکانات و ثروت‌های خدادادی کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند و به نفع یهود کار می‌کنند دانسته یا نداسته.
مولوی صالحی گفت: ما مسلمان‌ها در هر کجای دنیا که هستیم باید دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم و به وحدت واقعی که همانا قرآن، پیامبر و کعبه هست چنگ بزنیم و پراکنده نشویم.
وی تاکید کرد: اصول ما یکی هست ولی در فروعات اختلاف سلیقه هست، اینها را کنار بگذاریم و با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان اسلام بایستیم تا نتوانند دشمنان اسلام در بین ما رسوخ پیدا کنند.
مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید گفت: شیعه و سنی را کنار بگذاریم و مسلمان و مومن بودن را مدنظر قرار دهیم آن وقت هست که دشمنان از ما هراس خواهند داشت و نخواهند توانست تفرقه‌ای در بین ما ایجاد کنند لذا از همه مسلمانان تقاضا دارم که بنشینند قدری تفکر و تامل کنند و به یکدیگر احترام بگذارند و در مقابل دشمنان ید واحده باشند تا بتوانیم دشمن واقعی اسلام را از بین ببریم.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین