عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
مسجد مقدس جمکران این هفته با برنامه گفتگومحور سلام زائر و حضور حجت الاسلام کفیل میزبان زائران و مجاوران این مکان مقدس است.
عقیق:براساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، مراسم این هفته از ساعت 19 روز سه شنبه، 16 دی ماه با قرائت قرآن توسط آقای معصومی آغاز و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام کفیل برگزار می‌ شود. پس از آن و از ساعت 19 و 45 دقیقه حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی می پردازد.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20 و 45 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان آغاز می‌شود. پس از آن دعای توسل توسط حسن غلامرضازاده قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام صمدی یزدی است و دعای پر فیض کمیل نیز توسط حسین حقی قرائت می شود.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش و 45 دقیقه صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 7 حجت الاسلام جوشقانیان سخنرانی خواهد کرد و در ساعت هفت و 30 دقیقه صبح عباس حیدرزاده دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است، دعای سمات این هفته نیز روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد و در ساعت 16 و 15 دقیقه سخنرانی و قرائت دعای شریف سمات توسط حجت الاسلام ضیایی انجام می شود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین