عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
مهلت ارسال آثار نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی با موضوع محرم و صفر ویژه نوجوانان و جوانان با توجه به حجم آثار ارسالی تا تاریخ 30 دی ماه جاری تمدید شد.
عقیق: نهمین فراخوان سوگواره نواها و اشعار آئینی با موضوع محرم و صفر ویژه نوجوانان و جوانان 12 تا 30 سال توسط هیأت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان بسیج مداحان، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
سوگواره در چهار رشته مداحی ،شعر، مناجات‌خوانی و تولید سبک ویژه برادران و خواهران است که برندگان برای مسابقه نهایی به همایش دعوت می‌شوند، ضمناً در این دوره رشته سبک نیز اضافه شده و شرایط ویژه برای شرکت خواهران در تمامی رشته‌ها نیز فراهم شده است.
بخش ویژه سوگواره با موضوع حضرت قاسم بن الحسن(ع) و نقش نوجوانان عاشورایی در انقلاب اسلامی در رشته شعر برگزار می‌شود که برندگان آن از هدایای ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت eheyat.com (فرم ثبت‌نام و ارسال آثار) و ایمیل nava@eheyat.com و یا از طریق پست به صندوق پستی 111- 15715 ارسال کنند.
بنا براین گزارش، نتایج مرحله اول جهت حضور در مرحله دوم و اختتامیه نیمه دوم بهمن ماه در سایت هیأت رزمندگان اسلام اعلام می‌شود، همچنین داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیأت رزمندگان اسلام مراجعه و یا با شماره 88986981 (021) دبیرخانه سوگواره تماس حاصل کنند.

منبع:باشگاه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین