عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
رئیس ستاد اقامه نماز در پی اقامه نماز در برنامه تلویزیونی «مناظره» گفت: نشان‌دادن تصویری از اتحاد و همبستگی حول محور نماز جماعت اول وقت در برنامه زنده رسانه ملی حقیقتاً قابل تحسین است.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در پی اقدام الگوساز و ابتکاری اقامه نماز اول وقت مغرب و عشاء در استودیوی زنده برنامه «مناظره» 12 آذر ماه شبکه اول سیما در پیامی از تهیه کننده این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این نامه خطاب به سیدامیر سیاح تهیه کننده برنامه مناظره شبکه اول سیما آمده است: ابتکار نوآورانه و هوشمندانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان که اقامه نماز جماعت و اجرای اذان زنده توسط یکی از شرکت‌کنندگان را در جریان پخش برنامه مناظره شبکه اول سیما در مورخه 93/10/12 به تصویر کشیدید، اقدام بسیار اثرگذار در سطح جامعه و حقیقتاً قابل تحسین و ستایش است.
در بخشی دیگر از این پیام می‌افزاید: نکته قابل توجه، نشان دادن تصویری از اتحاد و هم‌بستگی حول محور نماز جماعت اول وقت در میان شرکت‌کنندگان برنامه که هر کدام از اقشار مختلف و دارای سلایق و نگرش بعضاً متضاد بودند، می‌باشد، لذا بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر اینجانب و همکاران و فعالان حوزه نماز کشور را به جهت این حرکت هوشمندانه به حضور محترم شما و همکاران ارجمندتان در این برنامه تقدیم می‌دارد.



 برنامه زنده «مناظره» که از شبکه اول سیما در حال پخش بود، در اقدامی نیکو هنگام اذان مغرب، مناظره را موقتاً قطع کردند و نماز جماعت با حضور کارشناسان برنامه اقامه شد.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین