عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
حجت الاسلام لک زایی:
معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: همایش علمی پژوهی سبک زندگی اهل بیت(ع) نهم بهمن ماه جاری در قم برگزار می‌شود.
عقیق:حجت الاسلام نجف لک زایی ظهر شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: همایش علمی پژوهی سبک زندگی اهل بیت(ع) با تلاش کمیته علمی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی نهم بهمن ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان داشت:‌ توصیف و تبیین ابعاد فردی و ‌اجتماعی زندگی اهل بیت(ع) و تلاش برای ترویج الگوی زندگی اهل بیت(ع) در سطوح مختلف ملی و جهانی و ارائه راهکارهایی برآمده از سبک زندگی اهل بیت(ع) برای حل برخی بحران کنونی انسان معاصر از اهداف برگزاری این همایش است.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ابراز کرد: تاکنون ۱۰ پیش همایش با حضور اساتید برگزار شده است.

وی یادآور شد:‌ نهاد خانواده، اقتصاد،‌ سیاست، حکومت سیاسی، بهداشت،‌ محیط زیست،‌ سبک زندگی معنوی و عبادی و فردی اهل بیت(ع) و سبک زندگی اهل بیت(ع) در جامعه از جمله مواردی است که در فراخوان مقاله این همایش ذکر شده بود.

حجت الاسلام لک زایی تصریح کرد: ۴۲۰ چکیده مقاله و ۳۲۱ مقاله برای این همایش ارسال شد که پس از رای داروان ۵۲ مقاله رتبه علمی پژوهشی را کسب کردند و در ۱۴ مجلد محصولات این همایش منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: پایان نامه و داستانک نیز در این همایش وجود داشته که جدا از بحث علمی و پژوهشی بوده است.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین