عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
جشن بزرگ ولايت و امامت حضرت مهدی (عج) امشب همراه با نمایش آیینی تعزیه در «خیمه انتظار» واقع در بلوار میرداماد برگزار می شود.
عقیق:به نقل از ستاد اطلاع رسانی حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهداء، امشب همزمان با سالروز زعامت امام زمان (عج) نمایش آیینی در قالب تعزیه سنتی با موضوع از ولادت تا زعامت حضرت صاحب الزمان (عج) برپا می شود. «خیمه انتظار» واقع در بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی با عنوان قرارمون آسمون از ساعت 19  میزبان دوستداران مهدی موعود (عج) است.
در این مجلس تعزیه حضور زعامت امام زمان در سنین پایین، آغاز دوره امامت، غيبت امام زمان(عج) از غیب صغری و در نهایت غیب کبری و نايبان مخصوص که واسطه ميان آن حضرت و شيعيان بودند، با حضور بازیگران تعزیه به نمایش گذاشته می شود.
از دیگر برنامه های این شب می توان به دعای فرج آقا امام زمان(عج)، مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت و مولودی خوانی آنها اشاره کرد، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات مردمی از دیگر اقدامات است.
«تعزیه انتظار» با مشارکت حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهداء، پنجشنبه 11 دی ماه، از ساعت 19 در بلوار میرداماد نبش خیابان شمس تبریزی برگزار می شود.


منبع:باشگاه
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین