عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
مدیر حوزه علمیه استان قم
مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: استاد نظری میانجی از اساتید با سابقه در حوزه علمیه بود و در این عرصه توانست شاگردان زیادی را تربیت کند و اخلاص از ویژگی های بارز ایشان بود.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم در حاشیه تشیع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حیدر نظری میانجی گفت: ایشان  از اساتید با سابقه در حوزه علمیه بودو در این عرصه توانست شاگردان زیادی را تربیت کند.

وی افزود: آن مرحوم دارای ویژگیهای خاص اخلاقی مانند تواضع، اخلاص و فروتنی بود و همین اخلاص بود که ایشان  را در میان اساتید حوزه، محبوب کرده بود؛ زیرا آن عالم همانند مرحوم آیت الله ستوده با این که ازقدرت علمی بالایی برای تدریس خارج فقه و اصول برخور دار بود، حاضر به پذیرفتن این کرسی نبودند و در همان سطوح عالی به تدریس دانش آموختگان مکتب امام صادق (ع) می پرداختند.

 مدیرحوزه علمیه استان قم اظهار داشت: حوزه علمیه توفیق داشت از اساتید عالی تقدیر به عمل بیاورد و یکی ازآن اساتید نمونه هم، مرحوم استاد نظری میانجی بودو اگر چه ایشان هم قبول نکرد و این قبول نکردن هم  بخاطر اخلاص ایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در پایان  گفت: بنده این ضایعه را  به  مراجع عظام تقلید، بزرگان دین و حوزه های علمیه و به خصوص به خانواده مرحوم  حجت الاسلام والمسلمین نظری میانجی تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند سبحان روح آن مرحوم را با اولیاء الله محشور فرماید.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین