عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بیان داشت: نخستین آزمون معارف مهدویت با حضور ۹۰۰۰ شرکت‌کننده در ۵۵ حوزه انتخابی برگزار می‌‌شود.
عقیق:مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بزرگداشت 9 ربیع‌الاول برای نخستین بار آزمون معارف مهدویت همزمان با آغاز امام حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور 9 هزار نفر برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) روز جمعه 12 دی ماه جاری از ساعت 8 صبح در 55 حوزه انتخابی در 31 استان کشور بر پا می‌شود که 62 درصد داوطلبان این آزمون را بانوان و 38 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

دریس با اشاره به اینکه این آزمون ویژه دانش‌آموزان، معلمان، طلاب، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به معارف مهدوی در سطح عمومی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کلیه مراحل ثبت‌نام در آزمون شامل عضویت، نحوه ورود به صفحه شخصی، شارژ اعتبار مالی، صدور کارت ورود به جلسه و ... از طریق پورتال جامع مهدویت انجام شده است.

وی ادامه داد: نتایج آزمون به صورت کارنامه ارزشیابی برای هر یک از شرکت‌کنندگان شامل نمره در حوزه انتخابی و در سطح کشور در پورتال جامع مهدویت به همراه برگه هدایت آموزشی در نیمه دوم اسفند ماه جاری منتشر خواهد شد، همچنین در مراسم ویژه‌ای از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین