عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
رحل ترکیبی قرآن مجید اختراع جوان 20 ساله ای است که کلام خدا را به 23 زبان زنده دنیا ترجمه می کند.
عقیق: رامیار دیبانژاد، مخترع جوان از اختراع رحل ترکیبی قرآن مجید خبر داد و گفت: این رحل کلام خدا را با 23 زبان زنده دنیا ترجمه می کند.
وی افزود: با استفاده از انرژی خورشیدی و برق 220 ولت رحل ترکیبی قرآن مجید شارژ می شود.
وی با بیان اینکه رحل ترکیبی قرآن مجید به ثبت رسیده است، اظهار کرد: هفت اختراع و ثبت اختراع کرده ام که مهر تأیید را گرفته است.
وی که عضو کانون های مساجد کشور است، تصریح کرد: کانون های مساجد کشور همایش خوبی را برای مخترعان و ایده پردازان جوان برگزار کرد و چون از همه استان ها دعوت به عمل آمده بود توانستیم از تجارب و ایده های یکدیگر استفاده کنیم.
دیبانژاد بیان کرد: در همایش کانون های مساجد کشور از بنده تقدیر شد اما نباید به تقدیرها در همه جا در قالب یک لوح باشد که به دیوار چسبانده شود باید از طرح های ما طوری حمایت شود که بتوانیم وارد بازار کنیم.
وی با بیان اینکه رحل ترکیبی قرآن مجید سه سال و نیم است که اختراع و ثبت شده است، تصریح کرد: ارگان ها و نهادهای مختلفی طرح را تأیید کرده اند اما هر ارگانی یک نظر خاصی دارد و برای اینکه بتوانم این اختراع را وارد بازار کنم از من حمایتی نشده است و برای شروع کار نیاز به سرمایه دارم.
این مخترع 20 ساله تأکید کرد: با اینکه از اختراعات بنده حمایت نمی شود انگیزه خود را از دست نمی دهم اما انگیزه ام کمرنگ می شود و امیدوارم از مخترعان و ایده پردازان حمایت شود.

منبع:شبستان
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین