عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
مجلس روضه پنجم ماه در منزل حجت الاسلام شهاب با مداحی حاج حسین ارضی
وقتی پیامبر از دنیا رفت خلافت را بردند و از همه با زور بیعت گرفتند و تا آخرهای خلافت که رسید که برای بیعت گرفتن به در خانه علی(ع) رفتند...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم روضه پنجم ماه(محفل یاس کبود) با سخنرانی حجت الاسلام دارستانی و مداحی حاج حسین ارضی ، کربلایی سید امیر حسین جوزی و کربلایی علی نجفی در منزل حجت الاسلام سید عبدالحمید شهاب برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام دارستانی را بخوانید؛

_ ورود به مسجد قانون دارد و همه نمی توانند وارد مسجد شوند. از جمله آدم مسیحی و یهودی که نمی توانند وارد مسجد شوند. اما حسینیه این طور نیست. همه می توانند وارد حسینیه شوند.هر کس به کربلا بیاید گرفتار می شود.کربلا دشت است. اما در فاطمیه باید زندگی کنیم. تا در فاطمیه زندگی نکنیم عمق مصیبت فاطمه زهرا را درک نمی کنیم.

_ تا جامعه فاطمی شناس نشویم ظهور واقع نمی شود. چون تاریک ترین نقطه تاریخ اهل بیت اینجاست.باید جامعه دینی به جایی برسد که وقتی منافق می خواهد فریبت دهد کاملاً شناخته شده باشد و نگاهت به منافق مانند نگاه به دلقک است. وقتی فاطمی شناس شویم نفاق شناس می شویم و کلاه سرمان نمی رود و فریب نمی خوریم.

_ چرا پشت در رفتن نصیب زهرای مرضیه شد.برای بیان این بحث سه مقدمه لازم است. اول این که آیا مسئله اتفاقی بود. دومین مورد این است که آیا حیف شد یا خرج شد؟ سومین مورد هم دشمنی که در مقابل زهرای مرضیه صف آرایی کرده چه کسی است؟

_ دشمنی که در مقابل زهرای مرضیه صف آرایی کرده سیاستمدارترین، مکارترین، زیرکترین،باسوادترین دشمن تاریخ بشریت است چون در مقابل بزرگترین بنده خدا صف آرایی کرده است. این دشمن نامردترین، نمک نشناس ترین، بی حیاترین دشمن بشریت است.این دشمن از هیچ اصول انسانی و حتی اصول حیوانی برخوردار نیست.

_ وقتی پیامبر از دنیا رفت خلافت را بردند و از همه با زور بیعت گرفتند و تا آخرهای خلافت که رسید که برای بیعت گرفتن به در خانه علی(ع) رفتند و دو راه را پیش پای علی گذاشتند اولین راه بیعت علی(ع) بود که دین خدا از بین برود و دومین راه این که خانه را با تمام افرادش به آتش می گرفتند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین