عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
این فجایع در حالی به وقوع می‌پیوندد که دولت پاکستان و دستگاه های امنیتی آن در برابر این اقدامات وهابیت سلفی در پاکستان سکوت اختیار کرده اند.

 عقیق: در اجتماع چند صد نفری طلاب پاکستانی حوزه علمیه نجف در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان، موضع حضرت آیت الله بشیر نجفی اعلام شد. 

رئیس دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی در تجمع اعتراض آمیز طلاب پاکستانی در اعتراض به کشتار مداوم مؤمنان پاکستان شرکت کرد و ابراز داشت: حضرت آیت الله بشیر نجفی با خانواده های شهدای پاکستان و جمعیت های میلیونی تظاهرات کننده معترض به عملیات تروریستی در لاهور همدرد و همراه است.

دولت پاکستان مسؤول خون تمام مردم پاکستان است. از دولت پاکستان میخواهیم که به وظیفه خود در حمایت از شهروندان عمل کند و در غیر این صورت مردم خود به این کار اقدام میکنند.

طلاب حاضر در این اجتماع، پس از عرض تسلیت به این مرجع به خاطر فاجعه دردناک اخیر که قلوب شیعیان اهل بیت(ع) را دردناک کرده از مقابل دفتر این مرجع به سمت حرم امیرالمؤمنین(ع) حرکت کردند.

این فجایع در حالی به وقوع میپیوندد که دولت پاکستان و دستگاه های امنیتی آن در برابر این اقدامات وهابیت سلفی در پاکستان سکوت اختیار کرده اند.

منبع:خبرگزاری حوزه
کدخبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین