عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
سازمان حج و زيارت از جابجايي مسير رفت و برگشت كاروان‌هاي زميني عتبات تحت نظر اين سازمان، از ۲۰ آذر تا پايان روز۲۷ آذر، از مرز مهران به مرز شلمچه خبر داد.
عقیق:سازمان حج و زيارت در اطلاعيه اي اعلام كرد: با توجه به ازدحام سنگين جمعيت در مرز مهران كه باعث كندي تردد و مسدود شدن عبور و مرور در محدوده ايلام تا مرز مهران شده كه احتمال تشديد اين وضعيت در برگشت زائرين انفرادي نيز قابل پيش بيني است، طبق برنامه ريزي به عمل آمده، مقرر گرديد از امروز۲۰ آذر تا پايان روز ۲۷ آذر، همه كاروانهاي زميني سازمان حج و زيارت كه مي‌بايست از مرز مهران به عراق عزيمت نمايند، از طريق مرز شلمچه عازم عراق شوند و برگشت كاروانها از عراق به كشور نيز به جاي مهران از مرز شلمچه صورت خواهد پذيرفت.

در اين اطلاعيه آمده است: هزينه‌هاي اضافه شده در خصوص انتقال مسير زائران از مهران به شلمچه را سازمان حج و زيارت متقبل خواهد شد و زائران از اين بابت هزينه اي پرداخت نمي‌كنند.

همچنين سازمان حج و زيارت اعلام كرده است: آن دسته از كاروانهائي كه مي‌بايست شب را در خرمشهر بيتوته كنند، با هماهنگي مديريت حج و زيارت استان خوزستان در اردوگاه شهيد باكري اسكان داده مي‌شوند و صبح روز بعد با برنامه تدوين شده به مرز شلمچه انتقال داده خواهند شد و نيز كاروانهاي برگشتي از مهران نيز از همين مرز (شلمچه) به كشور بازخواهند گشت.

در پايان اطلاعيه آمده است: بديهي است با توجه به عزيمت بيش از يك ميليون و۴۰۰ هزار نفر زائر ايراني به عراق براي حضور در همايش بزرگ اربعين، كُندي تردد كاروان‌ها در مرز شلمچه نيز قابل پيش بيني خواهد بود.


منبع:باشگاه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین