عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ایمان به خدا و معاد مسیر زندگی انسان را جهت داده و ما را از آلودگی ها باز می دارد.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پنجاه و ششمین جلسه شورای معاونین این مکان مبارک، پیرامون آیه 47 سوره مبارکه انبیا گفت: ترازوی قیامت با دنیا فرق می کند، آنچه از آیات شریفه قرآن برداشت می شود و داری اهمیت است این است که هیچ چیز حتی به اندازه مثقال ذره و یا کمتر از محاسبه نمی افتد.
ویبا اشاره به آیه «فَلَا تُظْلَمُ نَفْسٌ شَیْئًا وَإِنْ کَانَ مِثْقَالَ حَبَّةٍ مِنْ خَرْدَلٍ أَتَیْنَا بِهَا» اظهار کرد: نکته قابل توجه دیگر آن است که خود انسان شر و خیر اعمالش را می بیند و به هیچ کس هم ظلم نمی شود.
وی افزود: سنت الهی در مورد جزای اعمال هم اینگونه است که در ازای کار بد سقف مجازات برابر با عمل و کف مجازات هم بخشش عمل است، اما در ازای حسنات کف آن ده برابر پاداشت است ولی سقف آن گاهی هفتصد برابر و گاهی هم بی حساب است.
تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: از خداوند متعال می خواهیم به ما توفیق دهد همواره به یاد او بوده و باور حقیقی به معاد داشته باشیم که این دو مهم مسیر زندگی ما را جهت داده و ما را از آلودگی ها باز می دارد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد معاونت عمران و توسعه مسجد مبارک جمکران با همکاری آستان حضرت معصومه(س) و شهرداری قم و استقرار سیستم صوت یکپارچه، جهت پوشش سراسری صوت مراسم ویژه از رینگ خارج مسجد تا چهارراه انسجام اقدام کند.


منبع:ایسنا
211008




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین