عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
مدیر انتشارات «سرمدی» گفت: 5 هزار نسخه از نخستین قرآن نفیس به خط نستعلیق و قلم گویای بصیر با هدیه 350 هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

عقیق: "محمدتقی سرمدی"، مدیر انتشارات «سرمدی» درباره چاپ و انتشار نخستین نسخه نفیس قرآن کریم به خط نستعلیق در کشور، بیان داشت: از آغاز فعالیت در حوزه نشر آرزو داشتم تا قرآنی با خط نستعلیق و به نوعی فارسی با ترجمه روان و ساده برای اقشار مختلف جامعه منتشر کنم، که به لطف الهی این مهم میسر شد.

وی اضافه کرد: کتابت نخستین قرآن کریم به خط نستعلیق حدود 5 سال توسط استاد محمد حبیبی از خوشنویسان انجمن خوشنویسان ایران به طول انجامید.
 
سرمدی ادامه داد: نسخه نفیس این قرآن با خط نستعلیق استاد «محمد حبیبی» و با ترجمه استاد «ابوالفضل بهرام‌پور» با جلدسازی و جعبه اعلاء روی کاغذ گلاسه با تذهیب زیبا دارای یک کیف پارچه‌ای و سفری است که در 5 هزار نسخه منتشر شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حامی مالی و معنوی چاپ و انتشار این قرآن چه کسانی بوده‌اند، گفت: همه سرمایه‌ زندگی‌ام را صرف چاپ و انتشار نخستین قرآن کریم با خط نستعلیق و قلم گویا کرده و به هیچ عنوان نیز پشیمان نیستم.

سرمدی با بیان اینکه امیدوارم استقبال اقشار مختلف جامعه از نخستین قرآن کریم به خط نستعلیق بسیار مطلوب باشد، بیان کرد: این اثر به هدیه 350 هزار تومان در 5 هزار نسخه منتشر و روانه بازار نشر شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

کد خبرنگار 211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین