عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
بهترین راه برای رفع مشکلات توسل به قرآن و اهل بیت‌(ع) است، که همگی آنها نائب بر حق هستند و باعث آرامش قلب، جسم و روح می‌شود.

عقیق: یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که «خداوند و توسل به ائمه و قرآن مشکل‌گشاترین هستند» گفت: مردم نباید به جای این‌که دست به دامن خداوند شوند راه اشتباه را بروند، رمال‌ها و خیانت‌شان برای اسلام از هرچیزی مضرتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم بطحایی گلپایگانی با بیان این‌که «اگر می‌خواهیم مشکلی را حل کنیم باید به خدا و واسطه‌هایی همانند ائمه و قرآن مراجعه کنیم» گفت: این‌که ما بخواهیم به نخود، لوبیا، سرکتاب و فال مراجعه کنیم خرافه‌ای بیش نیست و آسیب‌های فکری و عقیدتی زیادی برای جامعه دارد.

وی با بیان این‌که «افرادی که به سمت این کار می‌روند مشکلاتشان که حل نمی‌شود هیچ، بلکه مختصر عقیده‌ای که دارند هم از دست می‌دهند» تصریح کرد: تنها راه این است که بندگان بدانند خداوند از رگ گردن به آن‌ها نزدیک‌تر است و حلال تمام مشکلات خداوند است. مردم گاهی که در راحتی هستند خداوند را فراموش می‌کنند و بدتر از آن این است که در هنگام مشکلات به جای این‌که به خداوند پناه ببرند به کارهای اشتباه روی می‌آورند.

گلپایگانی با اشاره به این‌که «انسان موجود ضعیفی است، که نه توان هستی را دارد و نه تحمل نیستی را» افزود: انسان‌ها نباید دست به دامان رمال‌هایی شوند که خیانتشان برای اسلام از هر چیزی بدتر است، چرا که آنها مردم را به خزه‌ سرگرم می‌کنند و از راه اصلی و منبع اصلی قدرت بازمی‌دارند.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: بهترین راه برای رفع مشکلات توسل به قرآن و اهل بیت‌(ع) است، که همگی آنها نائب بر حق هستند و باعث آرامش قلب، جسم و روح می‌شود.

 

منبع:ایسنا
کدخبرنگار:211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین