عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
بیش از 72 هزار بسته آجیل مشکل‌گشا در قالب ویژه‌برنامه «یک نذری ساده» با مشارکت شهروندان تهرانی دوستدار اهل بیت(ع) برای زائران پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی ارسال شد.
عقیق: به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان با اشاره به انتشار فراخوان ویژه‌برنامه یک نذری ساده از اول آذر در کلیه فرهنگسراهای پایتخت گفت: در مدت یک هفته نذرهای نقدی و غیر نقدی شهروندان در قالب حدود چهار تن آجیل جمع‌آوری و با حضور عاشقانه و عاشورایی مردم بسته‌بندی شد.

مهدی محمدی در ادامه افزود: مراسم جمع‌آوری و تجمیع بسته‌های نذری ساده روز چهارم آذرماه با حضور پرشور مردم و نمایندگان رسانه‌های گروهی در فرهنگسرای شفق برگزار شد. ابتدا برای جمع‌آوری نذرهای مردم سه روز زمان تعیین شده بود که این زمان به دلیل استقبال شایسته علاقه‌مندان تا پایان هفته گذشته تمدید شد.

وی در پایان با اشاره به ارسال بیش از 72 هزار بسته نذری ساده مردم ایران به مسیر پیاده‌روی زائران کربلا گفت: بسته‌های نذری آجیل مشکل‌گشا روز جمعه ارسال شد و قرار است در مسیر نجف تا کربلا در یکی از موکب‌های دانشجویی بین زائران پیاده اربعین حسینی توزیع شود.

ویژه‌برنامه «یک نذری ساده» به ابتکار و همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نیابت از مادران شهدایی که کربلا را ندیدند برگزار و با استقبال خیره‌کننده دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) و عاشقان زیارت حرم مطهر کربلای معلی مواجه شد. فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شد


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین