عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
شماره 29 دوهفته‌نامه الكترونيكی «باب‌الجواد(ع)» با محوريت پرداختن به زندگی امام رضا(ع) و آداب زيارت امام هشتم و مجموعه‌ای از دل‌نوشته‌ها منتشر شد.

عقیق: شماره 29 دوهفته‌نامه الكترونيكی باب ‌الجواد(ع) در بخش‌های مختلفی همچون مقاله، عيون‌الاخبار‌الرضا، خاطره، زندگينامه، دل‌نوشته و داستان، پوستر، پادكست و ره‌توشه منتشر شد.

مقاله‌ای با نام «سيره فرمانروايان دينی» به كوشش سحاب رامادان، «ماجرای جابر» به كوشش سيدكريمی، «جايزه ماندگار» به كوشش ام‌كلثوم باقری، «امام رضا(ع) در اهواز» به كوشش سيدسبحان حسينی، «از مدينه تا خراسان» به كوشش فانوس و «قاب روبرو» به كوشش ريحانه همدانی تهيه شده است.

مطالبی با نام «مشاهير مدفون در حرم» به كوشش مهدی واعظ‌خراسانی و «سياست و حكومت در سيره امام رضا(ع)» به كوشش مريم كارگر از ديگر مطالب اين ويژه‌نامه به شمار می‌رود.

همچنين بخش پادكست شامل سرفصل‌هايی همچون امام رئوف، چه بخواهيم، غبار حرم، من تو را می‌خوانم و آفتاب هشتم و بخش ره‌توشه شامل سرفصل‌هايی همچون آداب زيارت و آداب مسافرت است.

در بخش حديث يار اين شماره از دوهفته‌نامه الكترونيكی باب‌الجواد(ع)، وبلاگ‌هايی همچون وبلاگ شهر رضا، دلنوشته‌های من برای امام رضا(ع) و ضامن آهو معرفی شده است.

در بخشی از مقاله «سيره فرمانروايان دينی» آمده است؛ رسول خدا(ص) فرمود: هر كه ولايت و مسئوليت كاری از امور مسلمانان به او واگذار شود، روز قيامت او را در حالی كه دستان او را به گردنش بسته‌اند، می‌آورند و چيزی جز عدالت او را از غل و زنجير آزاد نمی‌سازد.(عوالی اللآلی، ج 1، ص 366) لذا مديران كشور در تمامی سطوح در معرض امتحان دشواری هستند كه البته برای آن پاسخگو خواهند بود.    


منبع: خبرگزاری ایکنا

کد خبرنگار 211007         


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین