عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان؛
بنا به دستور استاندار خوزستان عوارض خروج از کشور در دو مرز شلمچه و چذابه به‌منظور شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) از دوم آذر‌ماه تا اربعین حذف شد.
عقیق:ناصر حویزاوی، مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: به دستور استاندار خوزستان عوارض خروج از کشور در دو مرز شلمچه و چذابه به‌منظور شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) از روز گذشته، دوم آذر‌ماه اجرایی شد.

وی بیان کرد: افرادی که از دو مرز زمینی شلمچه و چذابه به‌منظور شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) به کشور عراق عزیمت می‌کنند از پرداخت عوارض 12 هزار و 500 تومانی معاف شدند. این امر تا روز اربعین حسینی قابل اجرا است.

حویزاوی تصریح کرد: حرکت افراد برای حضور در مراسم اربعین در مرزهای استان خوزستان از اول آذر آغاز شده است. این حرکت، حرکتی مردمی و آن را خود مردم مدیریت می‌کنند و ما به‌عنوان کارگزاران دولت، در کنار مردم تسهیل‌کننده خدمات هستیم.

یادآور می‌شود، از شنبه، 17 آبان‌ماه نیز صدور ویزا برای شرکت در مراسم اربعین، در شرکت‌های تابعه حج و زیارت و آژانس‌های مجاز آغاز شد و همچنین، سامانه ثبت‌ نام زوار نیز از 20 آبان‌ماه به شکل اینترنتی آغاز به‌کار کرد.

منبع:روضه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین