عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته نخست آذرماه 93 اعلام شد.
عقیق:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در هفته جاری، برنامه های روزانه حرم مطهر با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین نجف زاده بعد از نماز صبح آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، در این هفته، حجت الاسلام والمسلمین احمد پور سخنران قبل از نماز ظهر می باشد و آیین سخنرانی و سوگواری بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجج اسلام والمسلمین حسینی اراکی و فرحزاد و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام حاج سید علی حسینی نژاد و حاج سید احمد شمس برگزار می گردد.

دعای توسل همچون هفته های گذشته در شامگاه سه شنبه، 4/9/93 توسط هیئت جانبازان قم قرائت می شود و آیین دعای کمیل در روز پنجشنبه ششم آذرماه جاری بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید احمد شمس در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، زیارت جامعه این هفته پنجشنبه، ساعت 21 توسط حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، 7/9/93 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی و مداحی سید علی حسینی نژاد قرائت می  گردد.

ویژه برنامه زمزم معرفت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، یک ساعت و نیم به اذان مغرب در مباحث اعتقادی و مهدویت با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می شود.

خاطرنشان می شود آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می گردد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین