عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
سردار فضلی خبر داد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مکاتبات لازم با کشور عراق صورت گرفته که برای اربعین حسینی حدود ۸۰۰ اتوبوس زائر را به کربلای معلی اعزام کنیم. سه قرارگاه در سه منطقه مرزی مهران، چزابه و شلمچه برای خدمات‌رسانی ایجاد خواهد شد.
عقیق: سردار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین  و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج روز گذشته 27 ابان ماه93 در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) سه قرارگاه در سه منطقه مرزی مهران، چزابه، و شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات ایجاد خواهد شد. در این مناطق صرفا جهت آسایش زائرین عتبات عالیات تمامی خدمات مورد نیاز را مهیا خواهند کرد.

وی افزود: مکاتبات لازم جهت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی با کشور عراق صورت گرفته که حدود 800 اتوبوس زائر را به کربلایی معلی اعزام کنیم. در این 10 روز که به زائرین اربعین حسینی خدمات دهی می‌شود از اعزام کاروان هایی راهیان نور دانش آموزی خوداری شود تا بهترین خدمات را به زائرین عتبات عالیات داده شود.

سردار فضلی در ادامه تصریح کرد: تمامی قرارگاه های راهیان نور کشور ظرف مدت 10 روز موظف به پشتیبانی از قرارگاه های اربعین در استان های ایلام و خوزستان بوده و با ایجاد قرارگاه های اربعین در سپاه و بسیج به دنبال عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری و نیز استقبال ازعزیمت زائران اربعین حسینی هستیم. هماهنگی ها و رایزنی های لازم با سازمان حج و زیارت و آموزش و پرورش صورت گرفته و تلاش می شود که در روز اربعین حسینی(ع) بتوانیم خدمات در خور و شایسته ای به زوار عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی ارائه دهیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید همه مسئولان و دست اندرکاران تلاش کنند گفت: مسئولان از تمامی ظرفیت و توان لازم برای ارائه خدمات به زائران حسینی در قبل، روز اربعین و بعد از آن استفاده کنند و موظف به ایجاد بسترهای لازم برای پشتیبانی از این قرارگاه هستند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین