عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
سالروز شهادت شهید زین الدین ؛
نزدیک ظهر، مجید و مهدی به بانه می رسند. مسئول سپاه بانه، هرچه اصرار می کند که «جاده امن نیست و نروید.» از پسشان برنمی آید. آقا مهدی می گوید «اگرماندنی بودیم، می ماندیم.» وقتی می روند، مسئول سپاه، زنگ می زند به دژبانی، که «نگذارید بروند جلو.» به دژبان ها گفته بودند«همین روستای بغلی کار داریم. زود برمی گردیم.» بچه های سپاه، جسد هایشان را، کنار هم، لب شیار پیدا کردند. وقتی گروهکی ها، ماشین را به گلوله می بندند، مجید در دم شهید می شود، و مهدی را که می پرد بیرون، با آرپی جی می زنند.
عقیق:
جهت دریافت کیفیت بالا بر روی تصویر کلیک کنید



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سربازگمنام امام زمان عج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
السلام علیک یااباصالح المهدی
باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه مولامان مهدی فاطمه عج همیشه موفق باشید. می خواستم بگویم دیروز دراخبار خبرمرگ مادرشهیدبابایی راشنیدم خدایش بیامرزدش وباروح مادرمون فاطمه زهراس محشوربشه . امامی خواهم بگویم روز جمعه مرحوم پاشایی مرد تمام مردم ایران اعلامیه زدن وپیام تسلیت فرستادند نمی خواهم بگویم این کاربده اما می خواهیم همان طوری که برای مرحوم پاشایی سنگ تمام گذاشتید برای این مادر که سرمایه اش فرزند ش بود وبرای مااین سرمایه را فداکرد فردادرمراسم تشییع جنازه اش سنگ تمام بگذارید. مراسم تشییع پیکر مطهر فاطمه خوئینی، مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی با حضور عموم مردم شهیدپرور قزوین سه‌شنبه 27 آبان‌ماه ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.پیکر آن مرحومه از امامزاده سیداسماعیل(ع) قزوین به سمت امامزاده حسین(ع) این شهر تشییع و در قطعه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به خاک سپرده خواهد شد.گفتنی است، فاطمه خوئینی، مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی 24 آبان‌ماه به علت کهولت سن و بیماری قلبی در سن 88 سالگی در بیمارستان ولایت شهر قزوین دعوت حق را لبیک گفت و به سوی فرزند شهیدش پر کشید.
دیگراین خانه مراتنگ بود
زندگی بی شهداننگ بود
خوش به حالت مادرکه به پسرت پیوستی خوش به حالت که درماه محرم رفتی پیش مادرمان فاطمه زهراس رفتی پیش اواز غربت پسرش مهدی فاطمه عج بگو .
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین