عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
آیت الله سبحانی:
آیت الله سبحانی با بیان این که جنایات داعش موج اسلام خواهی در غرب را کم رنگ کرده است، گفت: در تمام واقعه اسلام تنها ۸۰۰ نفر کشته شد و این جنایات داعشی ها نشان می دهد که آنها تنها می خواهند اسلام را بدنام کنند.
عقیق: آیت الله جعفر سبحانی در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان سپاه علی بن ابیطالب(ع)  با اشاره به اینکه نباید به اختلافات فکری اهمیت داد و باید آنها را به حاشیه برد، گفت: باید از مشترکات بین مسلمانان یعنی قرآن و اسلام استفاده کنیم و تربیت بسیجیان را در تمام نقاط کشور داشته باشیم و این کار را گسترش دهیم.

وی با اشاره به جنایات گروه داعش گفت: باید در کشور این فرهنگی را که داعشی ها به وجود آورده اند، توضیح داد و تشریح کرد که این جنایات ربطی به اسلام ندارد.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: در تمام واقعه اسلام تنها ۸۰۰ نفر کشته شدند و در جایی نداریم که پیامبر(ص) منطقه ای را تسخیر کنند و دست به قتل عام مردم بزنند و این جنایات داعشی ها نشان می دهد که آنها تنها می خواهند اسلام را بدنام کنند.

وی با بیان این که جنایات داعش موجب شد موجی که در غرب به وجود آمده بود و آنها به اسلام روی آورده بودند کم رنگ شود، گفت: بسیجیان باید به عنوان منبری برای اسلام باشند و این موضوع را برای مردم تشریح کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین