عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
اطلاعيه سازمان حج و زيارت درخصوص نحوه ثبت‌نام و تشرف در مرحله اول عمره‌ مفرده ۹۴-۹۳ (۱۴۳۶ه. ق) منتشر شد.
عقیق:در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: امسال بستر لازم براي تقاضاي تشرف به عمره با مراجعه مستقيم به سامانهFakher.haj.irفراهم است بنابراين بايد تا پيش از آغاز ثبت نام قطعي در كاروان‌ها بايد به اين سامانه مراجعه و براي تكميل اطلاعات اوليه و اخذ كلمه كاربري و رمز ورود به سامانه اقدام كنيد و سپس با انتخاب و تأييد كاروان مورد نظر با دريافت برگه رزرو جا براي نهايي كردن ثبت نام اوليه خود حداكثر در مدت ۷۲ ساعت به كارگزار مربوط مراجعه كنيد.
در اطلاعيه سازمان حج و زيارت تاكيد شده است: هرگونه رزرو و ثبت‌نام اوليه براي اعضاي گروه از سوي سرگروه يا با استفاده از كد ملي و كلمه عبور سرگروه امكان پذير خواهد بود. بنابراين لازم است سرگروه‌ها با مراجعه به سامانه فاخر وضع گروه را به مرحله ثبت‌نام در كاروان‌ها رسانده باشند.
در اين اطلاعيه خاطر نشان شده است: قطعي كردن ثبت‌نام منوط به مراجعه به موقع و به همراه مدارك مورد نياز (قيد شده در برگه رزرو جا) به كارگزار مقصد در مهلت تعيين‌شده خواهد بود. بنابراين چنانچه قبلاً افراد اقدام به درج اطلاعات خود و همراهان نكرده باشند ابتدا بايد مراحل اوليه را در اين سامانه طي و سپس اقدام به انتخاب تاريخ پرواز و رزرو جا درگروه پروازي مورد نظر كنند.
متن كامل اطلاعيه سازمان حج و زيارت در اين خصوص و جداول زمان بندي مربوط كه مطالعه آن ضروري است در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشانيHajnews.irدرج شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین