عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید دانشگاهیان در آموزش‌های عمومی گام‌هایی بردارند تا کمبودهای در گذشته آموزش و پرورش جبران شود.
عقیق: لاله افتخاری در اختتامیه بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با بیان اینکه فراکسیون قرآن و عترت مجلس از چنین جشنواره‌هایی حمایت خواهد کرد، افزود: امروز اگر مقام معظم رهبری از سبک زندگی می‌گویند این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه به قرآن و عترت تمسک جوییم و این کار صورت نمی‌گیرد مگر اینکه قشر نخبه و پیشرو دانشجویی خودشان به دانش قرآنی اهمیت دهند.
وی با بیان اینکه باید توسل به قرآن و اهل بیت راه درست را پیدا کرد، ادامه داد: هفته گذشته بررسی‌هایی در زمینه بودجه، برنامه‌ها و اولویت‌های آموزش عمومی کشور صورت گرفت و حق بر این است که دانشگاهیان در آموزش‌های عمومی گام‌هایی بردارند تا کمبودهایی که در گذشته آموزش و پرورش بوده جبران شود.
وی با بیان اینکه بعد از انس با قرآن باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد تا دوره‌های مشترک قرآنی نیز برگزار شود، اضافه کرد: اگر نگاه و دانش و در آخر سر فصل‌های کتب دانشگاه‌ها قرآن محور شود می‌توانیم در آینده به دانش‌های ناشناخته‌ای دست یابیم که دنیا به این دانش‌ها نرسیده باشد، اگر بتوانیم تقوا پیشه کنیم و به قرآن ایمان بیاوریم آن وقت است که به بسیاری از دانش‌ها دست خواهیم یافت.



منبع:ایسنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین