عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
گفتند فلانی گفته است که اصلاً حضرت محسن نبوده است و گفته است عزاداری برای حضرت محسن بدعت است. چرا دروغ می گویید؟
عقیق: حسن رحیم پور ازغدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه درباره شیعیان حقیقی و کسانی که ادعای شیعه بودن دارند سخن گفته است. وی در این سخنان به نکات زیر اشاره کرده است:

روایات اهل بیت در توصیف شیعیان دو گونه است؛ یک دسته روایاتی که می‌گویند شیعیان چه کسانی هستند و دسته دیگر روایاتی که می‌گویند چه کسانی شیعه نیستند. کسانی که به حسین بن علی(ع) نامه نوشتند و او را دعوت کردند ادعای شیعه بودن داشتند.

 * حرف‌هایی را بنده زدم که عده‌ای جاهل و عده‌ای که اسلام‌شان اسلام آمریکایی و تشیع لندنی است درباره آن جنجال به راه انداختند. به جای آن که حرف‌ها را به طور کامل از صداوسیما پیگیری کنند تکه‌های گزینش شده‌ای از آن حرف ها را در شبکه‌های ماهواره ای پخش کردند. البته باید گفت 90 درصد هیأت ها برای خدا و عشق امام حسین(ع) خدمت می‌کنند و اگر مداح ها نبودند قضیه کربلا فراموش می‌شد. اما مجالسی هست که آبروی شیعه را می برد که ان شاالله ریشه این هیأت ها خشک شود.

* برخی از مداحان برای یک دهه عزاداری سی، چهل میلیون پول می‌گیرند. اینها اگر روز عاشورا بودند به صحنه نمی‌آمدند. اینهایی که در مجالس‌شان می گویند من رقاصه عباسم هیچکدام حاضر نیستند با داعش بجنگند. امام حسین(ع) فرمود الناس عبید الدنیا و الدین لعق علی السنتهم... فاذا محصوا بالبلاء قل الدیانون. هنگامی که باید از جان و آبرو بگذرند فرار می‌کنند. آن کسانی به اباعبدالله(ع) و حضرت محسن ارادت واقعی داشتند که در بدر و خیبر و زیر آتش و بمباران ایستادگی کردند و جنگیدند نه شما شیعه‌های انگلیسی که کمک می کنید به وهابیت و فیلم عزاداری‌های‌تان را در شبکه های ماهواره‌ای پخش می‌کنند. شماها طرفدار حضرت محسن نیستید. کاسب اید.

 * هدف دشمن و وهابیت این است که نشان دهند شیعه احمق است و جنگ داخلی راه بیندازند. بنده این افتخار را دارم که توسط وهابیت تهدید به ترور شدم و احتمالاً توسط این شیعه‌های انگلیسی نوکر لندن نیز این افتخار نصیبم خواهد شد.

 * چندی پیش هم 2 تن از مراجع ما گفتند که آن چه به ما رسیده دهه عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) است و اگر بخواهید دهه های عزاداری دیگری درست کنید عزاداری عاشورا تحت الشعاع قرار می گیرد. ما باید 365 روز سال تابع و محب اهل بیت باشیم ولی نباید عزاداری اهل بیت عادی شود و رغبت به آن از بین برود. به همان مراجع هم حمله کردند و آنها را مراجع بی ولایت نامیدند.

 * ما پرسیدیم چرا به معارف اهل بیت کار ندارید بعد دروغ بستند و گفتند فلانی گفته است که اصلاً حضرت محسن نبوده است و گفته است عزاداری برای حضرت محسن بدعت است. چرا دروغ می گویید؟ این حرف هایی که می گویند محبت کافی است این حرف های مسیحی ها و بودایی هاست. یک عده شیعیان واقعی اند و عده ای شیعیان قالتاق که ربا می خورند و گران فروشی می کنند و دروغ می گویند. اینها امام خمینی(ره) و شهید مطهری را هم لعن می کنند.

* شیعیان لندنی به اندازه وهابیت خطرناک هستند. امروز اینها شبکه های ماهواره ای راه انداخته اند و در حال تربیت طلبه اند. اینها همان هایی هستند که وقتی 15 خرداد شد امام گفت ما عزاداریم و امسال جشن نیمه شعبان نمی گیریم گفتند خمینی(ره) سیاسی است و ما نیمه شعبان را رها نمی کنیم.

 * به آنهایی که به ما گفتند به کوری چشم مراجعی که اهل ولایت نیستند ما دهه محسنیه و اصلاً شهر محسنیه می گیریم گفتم یک روایت از حضرت زهرا(س) بخوانید بلد نبودند. اینها شاه و صدام و داعش را می پذیرند ولی با خمینی و خامنه ای و مطهری درگیر می شوند. اینها به انقلابیون با بغض نگاه می کنند. کینه ای که به امام خمینی داشتند به شاه نداشتند. اصلاً کینه ای نسبت به شاه نداشتند.

 * یک کلمه رهبری گفت که لخت نشوید چه سروصداهایی به راه انداختند. از اول جمادی الاولی تا 20 جمادی الثانی 50 روز عزاداری می کنید و یک روز تولد می گیرید ولی چیزی از معارف حضرت زهرا نمی دانید. رهبری یک جلسه فرمودند این که نیم ساعت می گویید "حسین وای" چه فایده ای دارد؟ روایات اباعبدالله(ع) را بخوانید.

 * الان آهنگ های مبتذل و لهوی در برخی هیأت ها خوانده می شود و آهنگ های جاز و رپ و راک در برخی هیأت ها راه انداخته اند. قلاده به گردن می اندازند و عوعو می کنند. در همین مشهد این کار را کردند. می خواندند : کنم عوعو دهم دست ولایت و جمعیت دو دقیقه عوعو می کنند. می خوانند که یک تکه استخوان امشب بس است ما را. ذکر اباعبدالله(ع) وسط صدای سگ. در هیأت های لخت می شوند و تلوتلو می خورند و می خوانند: ما گر ز سر بریده می ترسیدیم/ در محفل عشاق نمی رقصیدیم. رقص خون در بدر و خیبر بود. رقص خون شهادت عباس (ع) بود که فرمود : والله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابداً عن دینی. شما اصلاً درد دین ندارید.

* می گویند امام(ره) باید آن دنیا جواب دهد چون گفته است با قاتلان حضرت زهرا(س) اتحاد کنید. بروید به مناطق اهل سنت ببینید آیا این برادران ما قاتلان فاطمه زهرا هستند؟ برخی از آنها برای اهل بیت عزاداری می کنند. چرا زیر دیگ وهابیت هیزم می گذارید و می خواهید ایران را به سوریه و عراق تبدیل کنید؟

 

* یک عده از اینها در حوزه ریشه دارند. بروید منشور روحانیت امام را بخوانید. امام در منشور روحانیت می گوید: استعمار در فرهنگ حوزه های ما نفوذ کرده است و اولین القای شان جدایی دین از سیاست است. در حالی که جریان عاشورا یک جریان سیاسی است ولی اینها میخواهند با امام حسین و عاشورا حال کنند. ظهور منجی و برپایی عدالت جهانی یک مسأله سیاسی است. امام(ره) می گوید: اول مبارزه اگر میخواستی بگویی شاه خائن است، می گفتند شاه شیعه است. اگر این وضعیت ادامه پیدا می کرد حوزه های ما هم دچار وضعیت کلیسای قرون وسطی می شد که به برکت انقلاب اسلامی این اتفاق نیفتاد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
24
15
اولا كه امير المومنين فرمودند اگر كسي را شب در حال گناه ديديد ، فردا صبح به چشم گناهكار نگاهش نكنيد شايد توبه كرده باشد
منظور حضرت در مورد قضاوت نكردن راجع به وضعيت افراد هست
شما آقاي رحيم پور از كجا علم داريد كه اشخاص مد نظرتون كه مثلا اسم هم نبرديد ازشون و لانم هيچكس نميدونه منظورتون كيا بودن تو كربلا همراه امام حسين نميشدن؟
ثانيا عزادار بودن يك شخص به هيچكس مربوط نيست شما هرموقع به اجتهاد رسيديد فتوا بديد كه كسي عزاداري نكند
ثالثا رطب خورده منع رطب نميكند ( در باب پول گرفتن مادحين )
رابعا اين ترفند كه سريعا همه را انگليسي بخوانيد ديگر قديمي شده
شما مواضعي داشتيد كه پخش در افكار عمومي شده يا تاييد ميكنيد يا رد
همه شدند انگليسي شما شدي ساكن جماران؟
جز خلط مبحث و شلوغ كاري و التقاط كاري در اين خطبه نكرديد
شما ايرادي ميبينيد از راهش پيش بريد اين حرفهايي كه تو نماز جمعه زده شد راه گشاي هيآت نيست فقط موجب اين شد كه شما كمتر به بحث هاي پيرامون خود پاسخ بديد به زبان ساده خوب فرار كرديد از پاسخ دادن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
رحمت به شیر مادرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
2
10
نظر ها رو انتشار بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
12
14
شما أقاى رحيم پور جز بى احترامى كارى نكرديد و دل بچه هييتى ها رو خون كردين واسه خاطر عده اى اقليت همه رو چوب نميزنن كاش قدرى آهسته تر و بهتر سخن ميگفتين جسارتا شما هم همسو شديد با افرادى كه دوست دارن اين بساط برچيده بشه و بعد هم فاتحه اين نظام و مملكت رو كه شاكله اش تو همين هييتاست بهم بريزن يادتون نره اين بچه هاى هييتى بودن تو نه دى پاى اين نظام بودن و مملكت و رهبرش. يك بار سخنان خودتون رو مرور كنيد
احسان از مشهدالرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
18
12
بسم الله
کاملا مشخص است که ایشان عصبانی است به خاطر انتقاداهایی که در این چند وقت در شبکه های اجتماعی به ایشان کردند.
آقای رحیم پور لطف کردند و خوراک خوبی دست وهابیت دادند و. به همین زودی به خاطر همین قضیه به قول خودمونی پا خواهند خورد
به قول عزیزمون این طرفند انگلیسی و ... بریز دور برادر من.
هر کس مقلد مرجعی است و به همان حکم می کند. شما اگر جرات داری برو یقه کسانی رو بگیر که پول بیت المال رو حیف ومیل می کنند. شما خطای بزرگی کردی و می توانستی عذرخواهی کنی اما بدتر کردی و خواستی ماست مالی کنی که نتوانستی.
من شمارا به خود محسن ابن علی ارجاع می دهم .
یاعلی
اللهم عجل فرجه
محمد
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
18
6
عقیق ظاهرا علاقه زیادی به ترویج این حرفای مفت داره :)
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
12
17
واقعا آقاي پور ازغدي حرفاي بسيار دقيق و صحيحي زدند و تضعيف صحبت صحيح ايشون بخاطر اينكه من فلان مداح رو دوس دارم و ايشون يه نقدي به شعرش كه صد در صد غلطه زده اشتباهه !!!ايشون بيشتر در صدد نقد جريان كثيف تشيع انگليسيه كه اين هم اصطلاح رهبريه !!! واقعا متاسفم كه حب و بغض افراد باعث شده كه ناخواسته كنار جريان شيرازي عده اي ايشون رو تضعيف كنند !!!! منطق ايشون منطق بسيار قوي بوده و هست از جهات گوناگون و تقريبا مجتهد در فن خودشونن !! و معلومه كه يه عده اي چشونه؟؟؟!!
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
11
8
جمله اي قبيح تر از اين نيس كه بگي عزادار بودن يك فرد به هيچ كس مربوط نيس !!!!! مگه ميشه !! خيلي بيخود ميكنه كه كسي درباره مقدسات هر كاري دوس داره بكنه و جان و ناموس شيعه رو به خطر بندازه و آبروي شيعه رو ببره!!! واقعا منطق شماها به دلم ميخواد اينطور باشم برميگرده و هواي نفس !!!
سيد محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
8
10
اينكه ناجوانمردانه جسارت كرد به آقاي رحيم پور و انتشار دادي هر چي ما ميفرستيم انتشار نميدي برادر !!!
روضه خوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
7
10
ما مطیع امر رهبریم و از روی هوای نفس برای حسین (ع) عزاداری نمیکنیم
روی صحبت این عزیز با گریه کن های ارباب نیست
با تمام خائنین به خون امام حسینه
اگر کسی به خودش گرفت باید در دیدگاهش تجدید نظر کنه


جوری عزاداری کنیم که دل امام زمان راضی بشه نه شمر زمانه...
دل خون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
3
واقعا متاسفم برای خودمون مذهبیا. سر یه مسئله ی کاملا حاشیه ای (لخت شدن در هیئت ها) همه ی محرم و صفرمون رو از دست میدیم و به جای پرداختن به فراگیری معارف حسینی، فقط دعوا می کنیم... چرا عده ای نقل قولی از مقام معظم رهبری رو چماق کردن و تو سر کسایی که هم نظر با خودشون نیست می کوبند؟ چرا عده ای فکر می کنند خیلی ولایی هستن و بقیه ضد ولایت؟ این کار نوعی تکفیر هست... آیا مشی خود حضرت آقا تا به حال به این صورت بوده؟ یا آقا همیشه دعوت به وحدت کرده؟ لخت بودن در هیئت مهم تره یا حفظ وحدت؟ ...... شخص آقا فرمود به هر کسی که نظری مخالف رهبری داره انگ ضد ولایت فقیه نزنید... حالا این شما و این ولایتمداریتون... یا اباالفضل
مهديار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
4
6
سلام من با درست بودن يا نبودن حرفهاي ايشون كاري ندارم اما رفقا مردم آهاااااااااااي بچه مذهبي ها آيا تريبون نماز جمعه جاي دفاع از خود آقاي پور اذغدي آيا جاي پول گرفتن مداح هاست آيا جاي خراب كردن هيات هاست بوالله كه از صحبت هاي آقاي پور اذغدي آمريكا خوشحال مي شه مي گه خوب جنگي بين خودشون راه افتاده بابا مسئولين اونجا تريبون نماز جمعه هست نه جاي خراب كردن همديگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
3
7
این بنده خدا با استدلال و منطق صحبت کرد بلدید جواب بدید چرا توهین می کنید سالی یک کتاب هم نمی خونید مطالعه ندارید در مورد همه چی نظر می دید .بچه هیاتی هم با اخلاقه هم مطالعه داره هم قدرت استدلال و منطقی صحبت کردن داره.....
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
3
7
با سلام خدمت استاد عزیر جناب رحیم پور *صحبتهای شما عالی بود مواردی از آسیب های هیات را برشمردید و اون کسی که یکم انصاف داره میره وعیوب را برطرف می کنه نه هی شعار بده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
آسیبهای هیات را باید در جمع مسئولین هیات بگویند نه در تریبونی که همه دشمنها آن را رصد می کنند.و فردا چوب کنند وتوی سر خودمان بزنند.
مگر ما با همین دلیل لعن علنی را منع نکردیم چرا حالا خودمان باید عامل ایراد گیری دشمن شویم.
دیبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
3
یاد حدیثی از معصوم افتادم که فرمود :از پیشوایان خود پیشی نگیرید که گمراه میشوید و عقب نمانید که هلاک میگردید . تاریخ ماجرای تنباکو را مطالعه کنید ودستوری که در ان مقطع از طرف ولیعصر به مجتهد انزمان ابلاغ شد را بخوانید که فرمود : چرا تنباکو را تحریم نمیکنید. حالا بعضی از ماها اگر انزمان بودیم چه میکردیم . حتما مسخره میکردیم و میگفتیم امام زمان را چهبه تنباکو . چون زوایای مبارزه رانمیفهمیم . فیلمها و عکسهای کشتار وسربریدن شیعیان در سوریه وعراق را دیده ام بررسی کنید در جنگ فتواها چگونه بافیلمهای بهضی از عزاداریهای ما توجیه کشتار ایجاد میکنیم .اقایان شیرازی بجای شبکه های لندنی ایا جرات دارند سینه به سینه وهابیت و سلفی ها این نمایشات را راهبین دازند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
3
عقیق برایت متاسفم که از رحیم پور حمایت کردی!!
حمایت کننده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
باید حسینی باشیم نه هیئتی. آیت الله بهجت این حرف را می فرمود. اگر هیئتی باشیم سلایق شخصی خودمان را در مسائل عزاداری دخالت می دهیم ولی وقتی حسینی باشیم طبق خط مشی امام حسین و آنچه که از ما در دوران حاضر می خواهد حرکت می کنیم.
والسلام
دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
0
با سلام خدمت برادران عزیز . سایتی به نا م نصر تی که در ان فیلم های است که حقانیت رحیم پور ازغدی را ثابت میکند لطفا نگاه کنید .
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
0
استاد معظم خدا پشت و پناهتان باشد با اين سخنان كوبنده اتان خيلي ها با شما اتفاق نظر دارند اما با كمال تاسف شجاعت بيان اين مطالب را ندارند خداعزتتان دهد خيلي ممنون
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین