عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
مدیر مؤسسه دارالعرفان شیعی پاسخ داد:
حجت الاسلام والمسلمین صابریان گفت: اگر بندهای تعلقات مان را از دنیا نبریم به هنگام ظهور امام زمان (عج) مولا را تنها خواهیم گذاشت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد صابریان، مدیر موسسه دارالعرفان شیعی در جمع عزاداران حسینی مسجد همدانی ها گفت: ریشه کنی منکر نیاز به اقدامی همگانی دارد هرچند نباید وظیفه فردی مان را فراموش کنیم.

وی در همین ارتباط افزود: امام حسین (ع) فرمودند اگر در مسیر اصلاح تنها افتادی وحشت نکن و راهت را ادامه بده.

حجت الاسلام والمسلمین صابریان با اشاره به اینکه از جمله شرایط امر به معروف و نهی از منکر پرهیز از تبعیض است، خاطرنشان کرد: مهمترین رکن در انجام این دو فریضه محبت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آلودگی ها، درندگی ها و گرگ صفتی های لشکر یزید گفت: حتی اگر بحث حق و باطل در میان نبود وحشی گری های یزیدیان از سوی انسانیت محکوم می شد.

مدیر موسسه دارالعرفان شیعی ادامه داد: اگر بندهای تعلقات مان را از دنیا نبریم مانند انسان های عصر ابا عبدالله (ع) به هنگام نیاز امام زمان(عج) را تنها خواهیم گذاشت.

وی در همین ارتباط به نقل ماجرایی تأمل برانگیز پرداخت: رجل صابونی مدام می گفت می خواهم امام زمان(عج) را ببینیم تا آنکه روزی به او گفتند حضرت در فلان خیمه منتظر توست، راه که افتادند بروند باران شروع شد؛ در این هنگام رجل صابونی به نماینده امام زمان(عج) گفت به حضرت بفرمایید چند دقیقه منتظر باشد تا من صابون هایی را که در پشت بام خانه ام قرار دادم جمع کنم تا مبادا باران خراب شان کند.

حجت الاسلام والمسلمین صابریان با بیان اینکه در دستگاه امیرالمومنین (ع) خبری از فساد، بداخلاقی و گناه نیست، اظهار داشت: آیا زندگی ما همچون زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد.

وی در پایان گفت: پیام عاشورا این است که نباید حق را پایمال کرد و ظلم پیشه بود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین