عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
با سخنرانی شهاب مرادی و رئیس دفتر حزب الله لبنان در تهران برگزار می‌شود
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مراسم تقدیر از علی عباس شاعر و خطیب شهیر لبنانی همزمان با سوگواره ادبی «عاشورا و مقاومت» در فرهنگسرای امام(ره) خبر داد.
عقیق: به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی درباره جزئیات ویژه‌برنامه «عاشورا و مقاومت» گفت: این برنامه ساعت 19:30 روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه در آستانه آغاز دهه سوم محرم‌الحرام 1436 هجری قمری با همکاری دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار و در بخشی از آن از علی عباس به پاس سرودن شعرهایی در رثای اهل بیت(ع)، سرور و سالار شهیدان کربلا و دیگر قهرمانان واقعه جانگداز عاشورا تقدیر می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سیدعبدالله صفی‌الدین نماینده حزب‌الله لبنان در تهران دیگر بخش‌های سوگواره ادبی «عاشورا و مقاومت» است که سفیران کشورهای لبنان، عراق و سوریه میهمانان ویژه آن خواهند بود.

شیخ علی عباس شاعر معروف لبنانی بیشتر با اشعاری شناخته می‌شود که پیش از حضور و سخنرانی سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان با شور و حرارت درباره مقاومت می‌خواند. تازه‌ترین شعرهای این شاعر و خطیب شهیر عاشورای هر سال مورد استقبال عزاداران حسینی در بیروت و دیگر شهرهای لبنان قرار می‌گیرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین