عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
متقاضيان اعزام به عتبات در ايام اربعين حسيني(ع) مي‌توانند از ساعت ۱۴ امروز با مراجعه به دفا‌تر خدمات زيارتي سراسر كشور نسبت به ثبت تقاضاي اعزام به عتبات در ايام اربعين در قالب طرح ساماندهي اقدام نمايند.
عقیق:سازمان حج و زيارت اعلام كرد: متقاضيان اعزام به عتبات در ايام اربعين حسيني(ع) مي‌توانند از ساعت ۱۴ امروز با مراجعه به دفا‌تر خدمات زيارتي سراسر كشور نسبت به ثبت تقاضاي اعزام به عتبات در ايام اربعين در قالب طرح ساماندهي اقدام نمايند.

در اطلاعيه روابط عمومي سازمان حج و زيارت آمده است: متقاضيان حضور در همايش اربعين حسيني (ع) در كربلاي معلي از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه با مراجعه به دفا‌تر خدمات زيارتي سراسر كشور مي‌توانند جهت ثبت نام در طرح ساماندهي اعزام زائران به عتبات در ايام اربعين اقدام نمايند.

بر اساس اين اطلاعيه متقاضيان ۱۵ هزار تومان به عنوان حق كارگزار و ۴۰ دلار نقدي به عنوان هزينه دريافت ويزاي عراق به دفا‌تر خدمات زيارتي پرداخت مي‌كنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زيارت هزينه بيمه و خدمات پزشكي زائران ايام اربعين رايگان خواهد بود و از اين بابت هزينه‌اي از زائران دريافت نخواهد شد.

لازم بذكر است در اين ثبت نام زمان حضور زائران در مرز مشخص خواهد شد و زائران لازم است بگونه‌اي برنامه ريزي كنند كه در زمان مقرر كه از طريق سامانه به آن‌ها اعلام خواهد شد، در مرز حضور داشته باشند.

گفتني است اعزام زائران از طريق سه مرز مهران، شلمچه و چزابه صورت مي‌گيرد و بر اساس ظرفيت هر مرز مشخص مي‌شود كه زائران بايد از كداميك از مرزهاي كشور به عراق عزيمت نمايند.

لازم به توضيح است گذرنامه زائران بايد داراي حداقل ۴ ماه اعتبار از زمان اعزام باشد.

اطلاعيه تكميلي در اين خصوص در اطلاعيه‌هاي بعدي اين سازمان اعلام خواهد شد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
1
سلام چرا اعلام نکردین که از مبلغ 15 هزارتومان 5 هزارتومان حق سهم سازمان حج است من که بخشنامه اش را برایتان ارسال کردم

یک طرفه خبر نگذارید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین